Gå til innhold

Dere som skal ta KS


kengumamma ♥ kengubarna

Anbefalte innlegg

Skal ha ks nr 3.

Lurer på hvor mange uker før termin dere får ks dato?

Gynekologen satte opp ca 1 uke før, men jeg hadde håpet å få det litt tidligere siden begge de eldste var rundt 4,5 kg og magemusklene sprakk opp ganske mye sist (som førte til at jeg måtte sy dem sammen for 1,5 år siden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 uke før her og. På Riksen. De vil ikke ta før for da blir det ofte problemer med lungene. Jeg hadde også håpet på tidligere men skjønner godt begrunnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandyBay1

Var satt opp til 10 dager føre termindato ( 4 KS), men han valgte selv å komme i uke 37+5 og ble haste K.s IGJEN!!! Blæ ass.

 

Og veide 3790 gram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal på samtale på Ahus 30 april så får kanskje dato da. Fikk 10 dager før forrige gang så håper på det samme nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har termin 11 juli, men skal ha KS 28 juni, så 13 dager før her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Ja skulle jo få en uke før men har fått ks-dato fire dager før ul-termin, på menstermin. Takk skarru f**n meg ha du som lovte meg 8 dager før på tlf. Og den største grunnen til at jeg skal ha ks er frykten for å få rier pga forrige fødsel. Blir vel akutt keisersnitt denne gangen også, akkurat det de har lovet at jeg skal unngå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha KS i uke 39-2. Det er på mandagen 23.juli. De har ikke planlagte KS fredag, lørdag og søndag, og jeg fikk ikke tidligere, for de ønsker å helst ha barna over 39 uker.. Får satse på jeg holder inne til da.. Tar det med ro i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...