Gå til innhold

Det er snart ikke mer igjen av meg :-(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går så voldsomt ned i vekt uansett hva jeg gjør nå! Jeg er egentlig normalt slank (162 cm og 55kg), men nå veier jeg bare 45 kg... Jeg blir helt kvalm av meg selv, og har ikke lyst til å gå ut blant folk. Og ja, jeg spiser!! Fikk trening- og ernæringsprogram av personlig trener for 2 år siden for å gå litt opp i vekt fordi jeg syns jeg gikk for mye ned i vekt etter at jeg fikk barn. Dette har funket greit til nå.. Har fått time hos legen til etter påske, så håper kanskje det kan gi meg noen svar..

Men jeg er så lei av å få kommentarer om hvor ekkel og tynn jeg er at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Folk skulle bare visst hvor j****** jeg strever hver eneste dag med dette, noe jeg har gjort hele livet!!! Jeg har til nå gitt f i disse kommentarene og vert stolt av meg selv, men nå er det bare for ille :-( Ingen klær som passer, så føler meg som en dass!

Drømmen er flotte kvinnelige former!!!

Måtte bare få det ut!! :'(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med disse kurene mannfolka bruker for å legge på seg - for å så gjøre de om til muskler? De hiver jo innpå med shakes o.l... Du har vel sikkert prøvd det meste men dette var alt jeg kom på :) Ikke ta til deg kommentarene. Fælt hvor dømmende folk er om man har for lite eller for mye..

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det, HI. Jeg har også vært litt undervektig hele livet og det er utrolig hva folk kan få seg til å kommentere, noe de aldri ville gjort med noen som var overvektige.

Jeg tok det rolig opp med venner og familie og sa hvor sårende dette var og at dette ikke var så lett for meg.

At du tidligere har klart å gå opp i vekt med hjelp er jo kjempepositivt! :) Prøv å ikke vær for hard med deg selv nå når du sannsynligvis har en liten en og start deretter opp på nytt nårvdu har energi og lyst igjen.

Klem til deg. :)

Skrevet

ja kan tenke meg det kommer flere komentarer om du er for tynn en om du hadde vert for feit.. gjekk ned mye en periode puppe og alt forsvant og kjøpte klær i XS som eg hadde god plass i. fekk enn del komentarer da. nå når eg har litt mage og lår i gjenn sier de ingen ting. merklig at det liksom er mer godtatt og ver litt for stor en for liten. håper du kommer deg opp i den vekta du ønsker :) og får litt tips av legen :)

Skrevet

men har du fått tatt en grundig legesjekk? Tenker på stoffskifte, fordøyelse, intoleranse osv. Kan jo være grunner til at du går ned i vekt. Jeg har også blitt altfor tynn i det siste, gått ned 9 kg siden juletider og nå veier jeg 45 kg og er 163 cm. Er ikke ekstremt tynn, men nærmer meg grensen nå. For meg er det stress som gjør det. Mister alt som heter matlyst når det er noe som stresser meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...