Gå til innhold

unge mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å kjeder meg i kveld og ser på unge mødre. Hjelpe meg hvor gammel jeg føler meg! Er bare 28 og synest plutselig at jeg er eldgammel! Synest jeg var voksen i forhold til disse jentene når jeg fikk første som 22år gammel! Da hadde jeg bodd for meg selv siden jeg var 16, vært samboer i 2år og var mitt i studier... Blir flau av enkelte av disse jentene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fekk jenta mi når eg var 16, har aldri vert så "ung" i hode etter eg blei mamma som de er :P flytta ut når eg var 15. har fullført vidergående utdanning og på 20 års dagen min feirte eg i mitt (og sambos) hus på nesten 200 kvm. føler eg er kommt lenger enn dei i livet. har jobb begge to. jenta mi har alltid hatt det ho trenger vi venter nå nr 2 og føler egentli eg lever som er 30 åring og har gjort det siden eg var 15. på vidargåenede synntes eg alle var dritt onger som søyt over ditt og datt å kjeft fra foreldre havna i trøbbel og ville slippe unna med alt. selv de som var like gammle som meg blei eg flau over dei :P ikkje alle som er like heldivis.

Skrevet

Ja, de kan å velge dem ut. Blir så utrolig flau av det programmet der!!

Skrevet

Jeg tror at med "klipp og lim"-tv med ledende spørsmål så kan vi alle fremstå som idioter på tv :D

Skrevet

fekk jenta mi når eg var 16, har aldri vert så "ung" i hode etter eg blei mamma som de er tongue.png flytta ut når eg var 15. har fullført vidergående utdanning og på 20 års dagen min feirte eg i mitt (og sambos) hus på nesten 200 kvm. føler eg er kommt lenger enn dei i livet. har jobb begge to. jenta mi har alltid hatt det ho trenger vi venter nå nr 2 og føler egentli eg lever som er 30 åring og har gjort det siden eg var 15. på vidargåenede synntes eg alle var dritt onger som søyt over ditt og datt å kjeft fra foreldre havna i trøbbel og ville slippe unna med alt. selv de som var like gammle som meg blei eg flau over dei tongue.png ikkje alle som er like heldivis.

Du høres jo prikk lik ut hun ene i unge mødre jo... *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...