Gå til innhold

Forvirrende for 2åringen å bytte rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn, et med min samboer, og et med min ex. Barnet jeg har med min ex bor annenhver uke hos meg og annehver uke hos sin far. Min samboer og jeg bor i en liten leilighet med bare to soverom, og vi sliter litt med å finne ut av hvordan vi skal løse plassmangelen. På grunn av sykdom hos det eldste barnet, er det vanskelig for dem å dele rom. De har hatt hvert sitt rom til nå, og vi har sovet i stua. Denne løsningen fungerer ikke helt og vi føler det er litt bortkastet at rommet til eldste (som er det største) står tomt annenhver uke. Vi tenkte derfor at vi heller kunne sette inn en seng til oss på det minste barnets rom, og at dette barnet kunne sove på eldste sitt rom når han er hos sin far, og inne hos oss når eldste er hjemme hos oss.

Hva tror dere om denne løsningen? Praktisk fungerer det helt sikkert fint, men jeg lurer på om det kan bli forvirrende for barnet? Barnet er veldig trygt, sover godt både hjemme og når vi er på besøk hos andre, legger seg fint om kvelden osv. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...