Gå til innhold

Det blir sannsynligvis en maibaby på oss...


lykkelig78

Anbefalte innlegg

Etter at jeg fikk påvist svangerskapskløe med forhøyede leververdier og hvor det også viser seg at gallesyreverdine er forhøyet, fikk vi dag vite at fødselen mest sannsynlig vil bli satt igang i uke 37/38. Skal nå ha nøye oppfølging på sykehuset hver uke og om verdiene stiger kan det også hende lillebror må ut før. Plutselig er fødselen mye nærmere enn jeg hadde trodde. Heldigvis ser alt bra ut med lillemann, så det er veldig betryggende. Han er aktiv og gir mamman sin mange spark hver dag!

Det er veldig sjelden at disse verdiene er forhøyet, så både jordmoren og legen min ble veldig overrasket.

Nå krysser vi bare fingrene for at han holder seg der inne så lenge som mulig!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter at jeg fikk påvist svangerskapskløe med forhøyede leververdier og hvor det også viser seg at gallesyreverdine er forhøyet, fikk vi dag vite at fødselen mest sannsynlig vil bli satt igang i uke 37/38. Skal nå ha nøye oppfølging på sykehuset hver uke og om verdiene stiger kan det også hende lillebror må ut før. Plutselig er fødselen mye nærmere enn jeg hadde trodde. Heldigvis ser alt bra ut med lillemann, så det er veldig betryggende. Han er aktiv og gir mamman sin mange spark hver dag!

Det er veldig sjelden at disse verdiene er forhøyet, så både jordmoren og legen min ble veldig overrasket.

Nå krysser vi bare fingrene for at han holder seg der inne så lenge som mulig!!

 

ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne var akkurat gjennom det samme. Lå på sykehus for obeservasjon i 4 uker. En uke hjemme og vips var babyen ute av seg selv i uke 36. Hun skulle bli satt i gang i 38, men slapp det. Frisk og fin bitte liten baby. Men en meeeget sliten mor :-/.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vært på kontroll i dag og fått tid for igangsettelse. Siste dagen for at de tar han er 18. Mai. Er jeg ikke moden nok til vanlig fødsel tar de han med keisersnitt den dagen.

Om 18 dager er jeg altså i gang. Rart, men er deilig å tenke på at jeg snart er ferdig med denne torturkløen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj så fort, lykke til. Er jo slett ikke lenge til ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Allerede få timer etter jeg svarte på tråden i går fikk jeg sjokk beskjeden om at bebi måtte ut... Så tror ratt jeg har vært en av de første av junimødrene til å fø? Spessielt siden jeg hadde så sein termin (23 juni) håper virkelig nurkene deres holder seg inne lengst mulig<3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...