Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Hvor lang tid tar det fra de stripper til det kommer noen rier? Fører det alltid til at fødsel starter hvis man er moden?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Det er nok veldig individuelt og umulig å gi noe eksakt svar på. Jeg ble strippet 5 timer etter igangsetting med modningstablett, riene startet en time senere.
Varja Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Jeg ble strippet 2 ganger uten at det skjedde noe som helst.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Ble strippet på kvelden en søndag på sykehuset Mille kom mandagen på ettermiddagen. Så tok i underkant av ett døgn hos meg.
jessica85 Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Jeg ble strippet først for 9 dager siden, men da var jeg såpass umoden at det var vanskelig for jm å få strippet "godt nok". Ble igjen strippet nå på mandag, var mye mer moden. Helt myk og 1 cm åpning, fikk strippet meg til 3 cm. Slimproppen gikk i går. Men fortsatt har det ikke skjedd noe her
Høna08 Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Ble strippet åtte dager på overtid. Hadde tre cm åpning og var moden. 12 timer senere var jenta mi ute
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 Når jeg ble strippet var jeg moden, 2 cm åpning, fødselen dro igang først 6 dager etterpå, så tror ikke det bidro stort
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Takk for svar. Hvor lenge etterpå er det vanlig at det kommer littblod da? Kommer blodslim hele tida nå. Har litt mensmurringer men ikke noe mer. Hi
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #11 Skrevet 4. april 2012 Jeg ble strippet tre ganger uten at det skjedde noen verdens ting. Det er ikke uvanlig at det kommer blod og slim, det fikk jeg også hver gang. De røsker jo opp i masse nedi der og det er ikke uvanlig at noen blodkar går med i strippingen. Krysser fingrene for at du går i fødsel, og at det ikke bare er falsk alarm hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå