Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Fikk brevet om at ungen hadde fått barnehageplass for noen dager siden og svarfristen er til tirsdag. Jeg ble lagt inn på sykehuset dagen etter vi fikk brevet og kom hjem igår. Brevet ble derfor ikke sendt før idag. Spurte i skranken og de sa at posten ikke ble henta før til tirsdag og at brevet da ikke kom frem før på onsdag Tror dere det går bra om jeg ringer tirsdag morgen når de åpner og forklarer saken? Kanskje jeg skal møte opp på kontoret?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Så lenge brevet er poststemplet på tirsdag så skal det gå bra. Avsender kan ikke lastes for at feks. posten kan bruke lang tid så det er stort sett alltid poststempel som gjelder, ikke når posten kommer frem.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Vil tro de tar høyde for tregere postgang nå i påsken. Det er jo bare å sjekke poststempelet, så ser de når det er postlagt.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Så selvom om brevet skulle mottas innen 10. april går det bra?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Fikk brevet om at ungen hadde fått barnehageplass for noen dager siden og svarfristen er til tirsdag. Jeg ble lagt inn på sykehuset dagen etter vi fikk brevet og kom hjem igår. Brevet ble derfor ikke sendt før idag. Spurte i skranken og de sa at posten ikke ble henta før til tirsdag og at brevet da ikke kom frem før på onsdag Tror dere det går bra om jeg ringer tirsdag morgen når de åpner og forklarer saken? Kanskje jeg skal møte opp på kontoret? Skulle nok gå bra men om du er bekymret er det jo bare å ringe for sikkerhets skyld ig forklare situasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå