Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Jenta mi på 2 år har fått ørebetennelse og begynt med antibiotika i kveld. Vi skal egentlig fly på frdeag, legen mente vi kunne se det litt an om hun kunne fly eller ikke. Synes det er litt vanskelig. Noen som har noen erfaringer?
hit og dit Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Jeg har flydd med ørebetennelse selv, og det var noe av den verste smerten jeg har kjent. Jeg hadde ikke tatt med egen toåring.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Det er det vondeste som finnes.... Samme med bihulebetennelse i fly... Ville ikke utsatt ungen min for det...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Signerer de andre to. Prøvde dette da jeg var 9 år, og jeg hylskrek av smerte da flyet tok av og landet, og hadde det veldig vondt under hele flyturen også. Det er vanvittig vondt, så jeg tror jeg ville utsatt flyturen i noen dager dersom du kan det.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Takk for svar:-) Ja, det var i grunnen det jeg også tenkte, men ble så usikker når legen mente det ikke var sånn en big deal. Dropper nok hele reisen, ikke så stort problem.
Blabb00 Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Enig med de over her.. Jeg har hele tiden vært ørebarn, og sist jeg hadde ørebetennelse var jeg 16 år og måtte ta fly.. Det er den værste smerten jeg noensinne har kjent.. Jeg vil heller føde 10 barn enn å gjøre det igjen.. Tårene sprutet og trodde jeg bokstaveligtalt skulle dø.!!
Gjest Antarctica Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Har gjort det selv, og det var tortur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå