Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Var på ul i går og fikk se og høre et lite hjerte banke håper bare spiren sitter nå,er 7+4 i dag:) måtte bare dele det med noen,da ingen vet no enda
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Gratulerer så mye! Husker min første UL i uke 10. En spesiell følelse jeg aldri kommer til å glemme!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Gratulerer Vi var også på UL i uke 7 og så et lite hjerte banke. På UL i uke 12 var plutselig den lille reka blitt til to små fostre. Da ble vi overrasket ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå