Gå til innhold

Noen andre her med uregelmessige blødninger/mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei nå! Har aldri en normal syklus.. Har mensen i ca. 7 dager, og etter det så går jeg enten med brun utflod i 2-3 uker og så stopper det opp og så tar det enda 2-3 uker før mensen kommer igjen. Eller så har jeg ca. 2 uker etter mens der jeg ikke blør eller har utflod, for så å få brun/blodig utflod i 2-3 uker igjen.

Har vært til gynekolog flere ganger og de kan ikke se noe galt og sier at det må være noe med hormonene mine, men når de tar blodprøver så er som regel de prøvene normale også. Så da må jeg liksom bare gå slik. Fikk prøve Primolut slik at jeg skulle slutte å blø (hadde da blødd i 2 mnd), og slik at jeg skulle få en skikkelig mens. Men klarte bare å ta de i en mnd for fikk helt forferdelige bivirkninger av dem.

Det virker som at jeg ikke har eggløsninger.. Har ett barn (17 mnd). Når jeg ble gravid da så hadde jeg faktisk hatt normal syklus i 6 mnd og jeg kunne kjenne at jeg hadde eggløsning. Nå har jeg lyst på ett barn til, men ser ikke helt hvordan det skal klare å klaffe med disse uregelmessige blødningene.

Noen andre som har hatt det slik eller noe lignende? Fikk dere noe hjelp eller svar på hva som gjorde det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...