Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Er det vanlig å ha med faren til babyen på denne kontrollen? Hva blir gjort på denne kontrollen? Skal jo være på sykehuset i motsetning til på helsestasjonen.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #2 Skrevet 4. april 2012 Er det overtidskontrollen du mener? Jeg hadde han med da jeg var på overtidskontroll i forrige svangerskap, noe som viste seg å være smart siden jeg ble innlagt og satt i gang med det samme
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Er det overtidskontrollen du mener? Jeg hadde han med da jeg var på overtidskontroll i forrige svangerskap, noe som viste seg å være smart siden jeg ble innlagt og satt i gang med det samme Ja, er vel kanskje overtidskontroll, vil da være 4 dager over termin ved kontroll.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Planen var å gå alene, men så fødte jeg noen timer før kontroll timen:) Var da i uke 42.0. Lykke til.
Vossafår Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Hadde med pappsen ja, passet bra siden de tok vannet umiddelbart Lykke til
magpie Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 vi fikk faktisk beskjed om å komme begge to og ta med "fødebagen" Men babyen kom da dagen før så vi kom aldri til den kontrollen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå