Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 slikke rompehullet til noen når man er gravid? Tenker på tarmbakterier - ecoli?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Hei, nei er ikke farlig det.. ei heller å bli slikka foran.. Men om mannen har munnsår eller herpes bør dere la hver.. http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article588677.ece
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Nei, altså jeg lurer på om jeg kan slikke ham Om hans tarmbakterier kan være farlig for fosteret. hi
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 HVORFOR vil du slikke rompa til mannen din??
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Han liker det og jeg har lyst til å gjøre det for ham
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 synes egentlig det hørtes litt ekkelt ut, men hvis du virkelig vil ha tunga der så synes jeg han bør vaske seg så nøye at det ikke er grunn til å være bekymret for bakterier i det hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå