Gå til innhold

Flere som ikke har fått barnehageplass? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt furten nå, hadde gledet meg til å begynne med studier eller jobb til høsten - og så fikk jeg ikke barnehageplass! Barnet er født før fristen.

Driver og funderer på hva jeg skal gjøre nå..

I tillegg har jeg tidsbunden kontrakt på leiligheten jeg leier, og kan derfor ikke flytte før langt utpå høsten. Er alt for sjenert til å ringe og mase, vet heller ikke hva jeg skal si og til hvem. Har sendt mail til flere barnehager om at jeg ønsker å stå på venteliste, har fått 0 svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det er frustrerende, men tror du må ha litt is i magen. Er barent født før fristen. så får dere npkmplass i enste opptaksrunde:) Er det samordnet opptak, så står dere automatisk på venteliste:)

Evt. kan du sende en klage til barnehagekontoret og påpeke at abrnet er født før fristen og således er kommunen pålagt å finne en plass til dere!

Skrevet

Er barnet født før 1 september? du får plass hvis batnet er det.

Skrevet

Vi har heller ikke fått, men tenker at det er tidli enda! Mye kan skje før august :) Satser på at vi også får plass :)

Skrevet

Er det en andre opptaksrunde? Når er den?

Krysser fingrene og håper håper. Jeg søkte før fristen ja, på kommunens side. Har fått beskjed om at jeg står på venteliste, men tok mot til meg og ringte en barnehage, de sa at lista var Lang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...