Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Har sett litt på Kaptein Sabeltann sammens med datteren min og jeg lurer på : Hvem er pappa`n til Pinky?
Musemorbr / Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Var det ikke han der som hadde skrevet den boka? Jeg har ikke fulgt med, men det var vel han. Pinky ble jo funnet etter et forlis eller noe? Jeg vet egentlig ikke. Har bare fanget litt opp mens jeg har holdt på med andre ting.
Anonymor Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Det kan godt hende men jeg fikk ikke med meg alt. Eneste jeg fikk med meg var at Langemann ble så rar hver gang Pinky spurte etter pappaen sin. Så hva er historien der? :-)
Musemorbr / Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Langemann var den som fant han og fikk han med hjem på skipet. Han passer på han og blir vel som en slags onkel, men ikke i slekt da.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Det er Morgan Khan (eller hvordan det skrives) som er pappan til Pinky. Det er jo avslørt i en annen sabeltannfilm også.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Herregud, er dere ikke oppdatert i det hele tatt dere eller? Det er Mullah Krekar som er faren hans.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 Magakhan er en annen. Morgan er faren til Pinky. Skuta deres gikk på et skjær, og Sabeltanns menn (langemann) fant Pinky ombord på den knuste skuta. Faren var borte. I filmen der Greven av Gral er med, kommer det frem at greven har tatt Morgan til fange, og forhekset han . Når Sabeltans menn klarer bryte trolldommen, blir slaven fri fra denne - og det er da Morgan.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #9 Skrevet 4. april 2012 Å hvor er Sunniva i det nye sabeltann?? Savner henne vi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå