Gå til innhold

Hvor er dt billigst å storhandle til påske?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke Coop obs ganske dyrt?

Skrevet

Kiwi eller Rema er billigst.

Selv tar jeg turen til Meny siden der får jeg alt jeg skal ha, orker ikke farte rundt i forskjellige butikker idag.

Skrevet

Jeg synes Rama 1000 er bra og billig. Jeg la merke til at forskjellen på en pose med tomatsuppe var rundt 3-4 kr fra Kiwi til Rema, altså Rema var billigere. Vi pleier vanligvis å ta en tur til Sverige også.

Skrevet

Rema er helt klart billigst. Og så tar vi turen til obs for litt mer spesielle varer.

Skrevet

Akkurat amme sted om dere velger ellers når dere vil handle billig. Det kommer ann på hvilke varer dere vil ha. Krevere dere feskt kjøtt fungerer det ikke med Rema, men hvis du synes remakaliteten er bra nok er det som regel billigst.

Skal du gjøre det aller billigst må du sjekke ut prisen i alle butikkene og kjøpe det som er på tilbud hvet nkelt sted. Det tar ti, men du kan spare en del kroner.

Skrevet

Adresse avisa i Trondheim hadde nylig en undersøkelse på hvilken butikk som var billigst. Der vant Coop Obs med noen snaue kroner over Rema 1000. Grunnen var at vaskemiddel & tannkrem var pittelitt dyrere på Rema enn på Coop Obs. ( Her er det snakk om kroner og øre.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...