Gå til innhold

Hvordan slippe bomben på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På et eller annet tidspunkt tenker jeg å slippe bomben om graviditeten på FB. Har verken lyst til å vise ul bilde av fosteret eller bilde av magen, men skrive noe snertent og overraskende.

Er det noen som har kreative ideer?

PS! Dette er IKKE en diskusjon OM man skal legge ut nyheten eller ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Ninas Melkefabrikk AS åpner 6.august 2012"

"Kjører for tiden alltid med passasjer"

Skrevet

Den beste jeg har sett på facebook hittil, er ei som la ut bilde av en åpen stekeovn med en (hvete)bolle inni. Jeg synes det var en oppfinnsom måte å slippe bomben på:-)

Skrevet

Folk bryr seg faktisk ikke om hvordan du forteller det....Det er det bare du som gjør....

Skrevet

Jeg la ut denne idag :)

Siden jeg nå skal bli mamma om 73 dager, har jeg kjøpt meg ny bil, og må selge mitt elskede blåbær - min første bil. Lille kula mi... Dersom du trenger en billig bil, eller kjenner noen som trenger en billig bil så har du muligheten nå!!! Se her.... http://www.finn.no/finn/car/used/result?sort=0&keyword=34113648

Skrevet

Så ei som hadde skrevet:

" Æi em gravid! APRILSNARR! Eller vent, det er jo ikke første april, så da må det jo vÆre sant."

Litt barnslig men.

Skrevet

Jeg la ut 1.april. "Hurra! Jeg er gravid!"

Alle trodde det var aprilspøk, selvsagt, så i går la jeg ut: "2.april og er fortsatt gravid"

Hihi :D

Skrevet

Syns bare du skal skrive: er gravid.

Skrevet

Synes også den med den ene bolla inni ovnen er så søt. Blir jeg gravid igjen en gang, skal jeg også gjøre det slik. ;)

Skrevet

Den til Nikamo var kul da! :) hehe.. den hadde jeg tatt hvis jeg ble gravid igjen :D

Skrevet

Er ike så fan av hverken snertne, tøysete oppdateringenr eller rare bilder.

Vil heller anbefalle og bare fortelle at du er gravid og når babyen forventes å melde sin ankomst!

Gjest Miryks
Skrevet

Ei venninne la ut nytt profilbilde av første ungen sin med ei snakkeboble over med "mamma er på tjukka.. igjen!"

Artig det, men siden det stod "Igjen!" skulle en tro hun var en som poppa ut unger i ett :P

Skrevet

Så ei som hadde lagt ut et bilde av ovnen med en bolle inni.

Skrevet

Jeg stjelte det bilde fra Nikamo jeg. De fleste av mine venner vet jeg er gravid så det blir ikke for å annonsere her, bare synes det var et kult bilde :)

Skrevet

Dette her skrev venninne min.. jeg syns det var kjempe søtt =)

Sto og så meg i speilet, og tenkte på setningen :

Min kropp er mitt tempel!

Nå har det jaggu fløtta inn folk i dette "tempelet".. :D

Men den skal få bo der til 9 okt, for da sa jordmoren at den var klar for å flytte ut. :) :) :)

Skrevet

Jeg tok også et bilde av en bolle i ovnen.

Ikke så kreativt, for alle gjør jo det nå...

En kompis la ut en link til denne sangen. Moro!

Men det funker jo bare for gutter/menn.

Disse har jeg også sett:

"leieboer flyttet inn, leiekontrakten opphører 5.juli"

"Har en bolle i ovnen"

"1+1=....3??"

Skrevet

Om du har barn fra før, kan du kjøpe en body der det står noe ala "skal bli storesøster/bror" eller "mamma har lovt meg en lillesøster/bror *termindatoen*", ta på barnet ditt bodyen og legge det ut på fb :)

Så også ei som skrev på statusen sin "To skal bli tre!" Veldig enkelt og greit, og ganske så søtt også:)

Skrevet

Jeg ventet til etter at vi hadde vært på ordinær UL, slik at vi var "sikker" på at det kom til å gå bra, før vi delte det med alle våre 500 nærmeste venner. (De vi faktisk er sammen med i virkeligheten hadde selvfølgelig fått vite det før.)

Så skreiv jeg bare "trenger masse rosa babyklær til i februar :)"

Ville jo gjerne at alle de vi ikke treffer så ofte skulle få vite at vi ventet barn, men sånn ellers var det ikke så nøye hva som stod.

Synes det er litt tåpelig å drive å hinte eller pakke inn budskapet på facebook. Det er vel bare å si det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...