Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Vi har nå bestemt oss for å bytte inn "konebilen" vår i en større. Den er LITEN, en ford fiesta som ble kjøpt rett før jeg fant ut at jeg var gravid. Nå er jeg grundig lei av å ikke ha plass til noe annet enn baby og vogn, så nå blir det bytte! MEN, jeg synes det er så vanskelig å vite hvilken vi skal velge. Vil ha en med plass til vogn i bagasjerommet og med grei plass til bein både i frem- og baksetet. Samtidig vil vi ha en som ser noenlunde bra ut. Budsjettet er ikke veldig stort, vi tenker på å bruke ca. 70.000 +/-, noe som burde kunne resultere i en greit bra bruktbil. Noen som har forslag?
Darwina Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Vi har kjøpt skoda octavia som vi er veldig fornøyd med:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Vi kjøpte en peugoet 307 sw, fikk en ganske ny modell til 75000,- Sjekk ut denne bilen på finn, mange av de, og ganske rimelig bil Du kan trikse med setene slik du vil, vi har tatt ut ene setet baki, så det er bare 2 seter der, også har vi et bak de to, på rad 3.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 vm passat (finnes masse av dei der ute), ford mondeo
Ilenna Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Ford er jo ganske billige biler i forhold til mange andre merker og etter min erfaring så er det også ganske bra. Focus eller Mondeo kanskje? Vi prøvekjørte også en gang en Peugeot 307 sw (tror det var 307 hvertfall) og likte den veldig godt, men siden faren min er Ford mekaniker og jeg har vokst opp med "franskt er no dritt" turte jeg ikke å kjøpe den Hehe Nå får du billige Saaber om du tør å kjøpe dem. Har en Saab 9-5 stasjonsvogn og er kjempefornøyd! Eneste minuset er at den bruker litt mye bensin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå