Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Må bare få ut litt frustrasjon. Har bedt svigers hit i påsken, og de blir en liten stund (de bor et stykke unna). Blir kjempe koselig med besøk, men det som gjør meg irritert er at de skal ha med seg alt. Når vi ber på besøk, så syntes jeg det vi som skal stå for det vi trenger i påsken, spesielt når de bor så langt unna som de gjør. Jeg har sagt de må si i fra hvis det er noe de vil jeg skal kjøpe inn. Alikevel skal de skal ha med seg egen brus, pålegg, godteri osv. De må også på forhånd vite middagsplanene for hele tiden de er her. Argg. Veit det er en liten fille ting, men føler liksom at det jeg ikke gjør er bra nok.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Jeg synes du skal snu litt på det. Det er sikkert ikke slik at det ikke er bra nok hos dere, men de vil gjerne være med å bidra litt. Synes det er en hyggelig gest. De er gjester hos dere, og vil på denne måten vise sin takknemlighet for å komme? Hadde synes det var helt topp!!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Jeg synes du skal snu litt på det. Det er sikkert ikke slik at det ikke er bra nok hos dere, men de vil gjerne være med å bidra litt. Synes det er en hyggelig gest. De er gjester hos dere, og vil på denne måten vise sin takknemlighet for å komme? Hadde synes det var helt topp!! *kunne komme* skulle det stå..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 I min familie er det også helt vanlig å komme med mat - det vil si, alle slags. Sånn at man føler at man kan bidra litt. Men da er det ikke sånn at det er bare jeg skal spise/drikke mine spesielle ting Det er jo ikke bare bare å få ei til "familie" som er vant med noe helt anna enn det du er vant med. Prøv å slappe av. Så skal nok det gå bra.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Jeg vedder på at det hadde vært feil om de ikke bidro med noe også..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Jeg tipper de vil bidra, og ikke være til bry. Mine svigerforeldre bor så langt unna at de må ta fly eller kjøre i 9 timer for å komme hit. Vi har to bad, og masse håndklær f eks til alle sammen. Jeg har sagt gjentatte ganger at de ikke trenger da med det, men svigermor fortsetter å pakke det med seg. Håndklær nok til alle dager, og til og med egen håndsåpe (lik den vi bruker) De er helt supre, og vi har et godt forhold. Og jeg vet at de gjør det for ikke å være til bry rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå