Gå til innhold

Har jeg "lov" til å være sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en elsker... Vi er ikke forpliktet til hverandre på noen som helst måte, og vi treffes ukentlig. Jeg vet at han chatter med andre kvinner, og det gjør meg sykt sjalu! For jeg har jo klart å få følelser for ham...

Jeg ønsket meg en elsker, fordi jeg er separert og det er altfor tidlig for meg å gå inn i et skikkelig forhold. Og selvfølgelig klarte jeg å forelske meg i elskeren min, som jeg ikke har noen framtid med... :( Så nå har jeg dobbel hjertesorg - både i forhold til eksmannen og til elskeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nettopp pga slikt som dette det sjeldent funker så bra å bare være pulevenner! ;)

Skrevet

er du sikker på du er forelska i han? eller er det bare det at det er litt spennende og du får oppmerksomhet?

Skrevet

Hm, nei du har ikke rett til å være sjalu så lenge dere ikke har et forhold med "regler"......

Skrevet

Kanskje, jeg vet ikke... :( Han prøver å holde seg litt unna meg fordi han merket at jeg hadde følelser for ham, og da får jeg enda mer lyst på ham... Kanskje jeg bare er forvirret :/

Men sjalu blir jeg uansett!

Skrevet

Klart du har lov til å bli sjalu. Det er jo ikke noe du styrer selv. Men det du derimot ikke har lov til er å skjelle ham ut for å flørte med andre kvinner.

Skrevet

Jeg syns ikke du har noen rett til å være sjalu og kan du ikke følge reglene for ett slikt forhold får du holde deg unna.

Hadde slike forhold tidligere i liver for det var det som passet meg og hadde droppet vedkommende tvert om de hadde begynt å trøble.

Skrevet

Nei, det kan jo hende at jeg ikke er kynisk nok til å befinne meg i Loverville... hi

Skrevet

Nei, du kan ikke tillate deg å være sjalu, er man pulevenner så er det akkurat det man er, og ingenting annet.

Kanskje du skulle sett deg om etter en ny, eller for den del en ny kjæreste?

Skrevet

Det er jo mye dere ikke vet og som jeg ikke kan si... Om omstendighetene var annerledes, så tror jeg muligens at han kunne ha gjengjeldt mine følelser... Det som sved skikkelig var da ei jeg kjenner fortalte meg at han hadde startet å chatte med henne. Ikke flørtende, men mer fordi de hadde meg felles. Men hun var ikke komfortabel med å chatte med ham da pga meg.. Da ble jeg veldig lei meg og sur på ham. Men det ordnet seg da...

Jeg må se meg om etter en ny etterhvert ja, men da må han slutte med meg først, fordi jeg klarer det ikke...:,,(

Kan legge til at jeg også er gravid og hormonell.

Skrevet

Er han faren til ungen da?

Skrevet

Nei, det er min eksmanns barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...