Gå til innhold

Hun som gifter seg i unge mødre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...synes bryllupet så litt tamt ut jeg..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er grusomt pinlig å se på. Bruden virker ikke glad i det hele tatt og det blir bare verre. Huff. Stakkars.

Skrevet

Ja, la merke til det jeg også..hun bare klager jo..og ingen smiler......

HI

Skrevet

Jeg er flau her jeg sitter. Bruden sitter og pelle seg i nesa i kirka... jeg er ikke akkurat prippen...men...

Skrevet

Haha, hva har eg gått glipp av? På tv nå?

Skrevet

Jepp, pilte seg i nesen foran presten..og også når de sto utenofor kirka og hilste på gjestene....Men hun er 18 da...

Skrevet

å stå å pille seg i nesa foran persten og foran alle ute på kirketrappa unnskyldes ikke av at hun bare er 18 år :-p

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Finnes det noe sted jeg kan se det her? :P

Skrevet

Syntes det var så pinlig når hun bare gikk og pratet opp hele kirkegulvet, så vidt det kom et lite smil til fotografen og alt ble jo bare kleint når hun kom opp til sin kommende mann, så jeg måtte rett og slett bare skifte kanal. Har jo sett klipp fra festen på reklame og orket ikke å utsette meg mer..

Skrevet

Hehe...synes bryllupet så litt tamt ut jeg.. :P

Det var sikkert flere av gjestene som følte seg litt flaue over kameraene som var der og filmet kan jeg tenke meg. Jeg vet bare med meg selv hvor stram jeg blir i trynet hvis noen filmer meg. Og det bare med et hjemmekamera ;-)

Og den nesepirkinga kom nok av at hun var nervøs. Det er jo faktisk bare en jente på 17 år. Jeg er også en "fikler" hvis jeg blir nervøs. Men holder meg vel og merke langt unna nesa ;-)

Skrevet

Skikkelig pinlig. La dere merke til hvordan hun satt ved bordet? Snakk om å henge over bordet....

Gamle episoder....lurer på om de er gift idag..

Skrevet

Hva het hun? Vil se dette!

Skrevet

Så det jeg også. I tillegg til det nevnte virket hun stresset og ivrig på å få det overstått, og holdt på å gå før presten hadde velsignet dem. Det er nok ung alder ja. Vitnet litt om liten erfaring med koldtbord da hun hadde overfyllt en tallerken og snakket om at hun trengte en til. Og så synes jeg det tar seg utrolig dårlig ut at bordpynten er billigbrus, men det er kanskje bare meg. Men ellers virket det hyggelig nok. Lite bryllupsaktig, men ikke ulikt et par uformelle grendehus-konfirmasjoner jeg har vært i.

Skrevet

å stå å pille seg i nesa foran persten og foran alle ute på kirketrappa unnskyldes ikke av at hun bare er 18 år :-p

Nei, tror nok alle vet det...men vil ikke prate stygt om en person her inne heller da...men hun virker litt spessiell, 18 år eller ikke, enig i den!

Skrevet

Jeg så ikke EN ENESTE hvit skjorte blandt gjestene!

Harry..!!

Skrevet

Er de ikke gift i dag?? Er dett gamle episoder?

Skrevet

jaaa, gamle episoder. Hvertfall 2 år gamle..

Skrevet

ÅÅ ja, da har jeg sett det ogsÅ :) huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...