Gå til innhold

Når begynner dere med påskeegg til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte at min lille på 21 mnd er for liten til å skjønne noe av dette, så jeg har ikke laget noe påskeegg til ham.

Nå er mannen min at det er grusomt at vi ikke har laget istand påskeegg til ham, og da får jeg selvfølgelig skikkelig dårlig samvittighet.

Får lage et egg til ham tenker jeg da. Men hva putter jeg oppi? Synes uansett ikke det skal være et egg fullt av godteri, som han uansett ikke bryr seg så mye om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fikk første egg ifjor når han var 11mnd. Iår er han 22mnd og får egg. Han skjønner ikke neo av det, men han syntes at det var gøy å åpne det da.

Jeg la bare 2 smoothier fra Ellas kitchen oppi. Enkelt å greit. Hovedgreia er jo at han får noe, og vi foreldre blir fornøyde. :P

Iår får han en liten sjokolade og en kuli. :)

Skrevet

Jeg tenkte at min lille på 21 mnd er for liten til å skjønne noe av dette, så jeg har ikke laget noe påskeegg til ham.

Nå er mannen min at det er grusomt at vi ikke har laget istand påskeegg til ham, og da får jeg selvfølgelig skikkelig dårlig samvittighet.

Får lage et egg til ham tenker jeg da. Men hva putter jeg oppi? Synes uansett ikke det skal være et egg fullt av godteri, som han uansett ikke bryr seg så mye om.

Druer, rosiner, kjeks, yoghurt f. eks

Skrevet

Her får lillemann på 14 mnd påskeegg, med lekebiler, kjeks, rosiner og littegrann snop (skumkyllinger)

Gleder meg til å gi det til han på lørdag! Han skjønner jo ikke greia, men glad i tradisjoner ;-)

Skrevet (endret)

Minsten på 21 mndr får påskeegg for første gang i år. Hadde det ikke vært for at han har en storebror på 4,5 er det ikke sikkert han hadde fått da. Oppi påskeegget har jeg puttet ett kinderegg, en sjokolade som ser ut som en påskehare, en penn med 6 forskjellige fargespisser (han elsker å tegne), en spiderman-pulsvarmer og et trappetroll. Storebror får nøyaktig det samme, bare at trappetrollet er byttet ut med Knerten kortspill.

Endret av petite fleur
Skrevet

Her er hun 2,5 år og får påskeegg for første gang i år. Hun hadde garantert ikke savnet det om hun ikke fikk, men det er jo gøy for oss voksne også da.

Hun får en bitteliten sjokolade, en gomp-eske og noen små leker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...