Gå til innhold

Normat at en på snart 6 år kaster stein??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei vennine av datteren min på snart 6 år kastet stein ut porten av barnehagen i dag, hun så at jeg gikk ut av porten, og steinen holdt på å treffe meg i hodet! Ble litt lamslått...sa bare "det er ikke lov å kaste stein", samtidig som en ansatt fikk øye på det og sa klart i fra det samme.

Vet jo hvem moren er da barna våre har lekt mye sammen, fikk lyst å si til henne at datteren faktisk kastet stein på meg i dag..men, tenker at det blir dumt dette også.

Er bare glad min datter kan oppføre seg altså, hadde blitt fly forbanna hvis noen av mine barn sto å kastet stein på noen.!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke si at det er normalt, men heller ikke unormalt. Hun er et barn, og barn tenker som regel ikke før de gjør ting. Det er ikek greit å kaste stein da.

Skrevet

Neida, men hun så jo at jeg gikk ut av porten, og før jeg gikk ut av porten så jeg at hun drev å kastet stein, men trodde jo hun skulle stoppe da jeg gikk ut av porten.

HI

Skrevet

Tja.. Her er det vel to vinkler.

1. Barnet kastet stein på deg da du gikk ut av porten.

2. Du gikk der barnet kastet stein.

En snasen forskjell. Tror du hun hadde gjort det selv om du hadde sagt "nå skal jeg gå gjennom porten, så nå må du vente litt med å kaste."?

Skrevet

Vel, da hun kastet stein første gangen før jeg kom til porten ( hun kastet stein ut av porten da også), så ja jeg også ""ida", det er ikke lov å kaste ikke kast stein" l Men hun gjorde dette altså igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...