Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Hva ble bra og hva angrer dere på? Det er så mange flotte løsninger man kan ha nå. Dampovner, skuffer i stedet for skap, langskap som trekkes ut, kjølehjørne, kran med kokende vann etc. Men hva er bra? Er det noen her som kan fortelle meg hva dere har kjøpt som fungerer og hva som kanskje ikke fungerer/blir brukt i praksis?
Aliniane Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Skuffer i stedet for skap under benken er genialt. Lettere tilgang til alt som er inni der, slipper å sette deg ned for å lete etter det som er innerst i skapet.
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Vi pusset opp for 3,5 år siden, åpen løsning mot stuen og dermed liten plass til overskap og høyskap. Vi hadde derfor et u-kjøkken med mye skuffer og god benkeplass. Det jeg var storfornøyd med var alle de store, gode skuffene, god plass til alt vi trengte. Likte også veldig godt å ha fat i skuffer istedenfor skap. Vi hadde to overskap til glass og det er jeg glad for, ville ikke hatt glass i skuffene. Nå holder vi på å bygge og har planlagt det nye kjøkkenet, der er masse skuffer istedenfor skap en selvfølge. Skal ha kjøkken i en L med kjøkkenøy for å få mye benkeplass, men samtidig ha saker og ting nærmere hverandre. Her er også hjørnekjøleskap en selvfølge for oss, da vi trenger bedre plass, men dette er jo smak sak. Vi har ikke dampovner i planene, ingen av oss er noe spesielt glad i å lage mat, så det er mer enn nok med vanlig ovn. Vi skal riktignok ha dette i høyskap med micro over.. Kran med kokende vann er også for meg bortkastet, men det kan være fordi jeg liker og gjøre dette på gamlemåten på en plate, har ikke engang vannkoker.. Langskap/høyskap med skuffer som kan trekkes ut er også i tegningene, har ikke erfaring fra dette, men synes det virker praktisk å ha tørrvarer i et sliktskap. Oi, ble langt det.. Håper det kanskje var litt hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå