Gå til innhold

Forslag til en knallfin farge til soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har brunt gulv, brun seng og beige pg brun tapet. Så lei alt det brune!!

Må bryte med noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på brunfarge,brun kan være så mangt. Men brunt kan være fint til feks grønt og lilla i ulike toner :)

Selv er jeg svak for brunt og rosa eller brunt og turkis

Skrevet

Jeg er stor fan av blå, lilla , sand og turkis, tenker at turkis er en fin farge som står til brunt

Skrevet

Vi har nettopp malt soverommet vårt :) Jippi. Var en grusom tapet her da vi flyttet inn og nå er den endelig borte. Vi har malt mørk aubergin på kortveggen bak sengen og lys syrin på resten.

Det ble kalde lilla farger. Er kjempe fornøyd :)

Skrevet

Grønn, tror jeg kan bli fantastisk, om bare fargetonene er riktig i forhold til det brune. Grønnt er veldig på tur tilbake i motebildet også nå, og man finner veldig mange fine nyansep. Hadde vurdert det selv, om ikke mannen hadde låst seg og malt alle soverommene hvite.

Skrevet

Vi har en sånn mellomgrå (ikke lys, ikke helt mørk) farge på soverommet, med mørkebrune brede lister og gardiner. Kjempefint, og veldig avslappende der inne. :)

Skrevet

jeg hadde valgt lys lilla syrin. Med hvite karmer og dører. Mal senga også, om den ikke er så fin, og er av treverk.

Skrevet

Vi har blått soverom, men alt av interiør er hvitt. Til brunt tror jeg jeg ville gått for lilla eller lys rosa.

Skrevet

Takk for mange forslag :-)

Må gjerne komme med nøyaktig kode eller navn på farger og .

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...