Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Har begynt å trene på treningssenter og trener fem ganger i uka. Merker stor forbedring allerede! Gleder meg til sommeren, burde vel se ganske stor forskjell da? :D
Gjest Skrekkøgla Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 yey! Så flink du er! Skulle ønske jeg hadde selvdisiplin nok
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Bra!! Du kan være ordentlig stolt av deg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå