Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 blir bedre og bedre dette her: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/navansatt-siktet-for-bedrageri-3748451.html
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Sånn går det også, når de består av sysselsatte som trenger "noe å gjøre på dagtid"..... NAV er håpløst.....
Himmel og hav Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Sånn går det også, når de består av sysselsatte som trenger "noe å gjøre på dagtid"..... NAV er håpløst..... Snakk om å generaliserer...Om det er slik det er så finnes det ingen hederlige bransjer igjen i verden. Sykeleiere: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7779411 Bankansatt: http://dittoslo.no/nyheter/betrodd-bankansatt-stjal-over-13-millioner-kroner-1.6683438 Postansatt: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Postansatt-stjal-141-mobiler-som-pensjon-6729575.html#.T3s5ETEaN34 Lærere: http://www.fvn.no/mandal/Sogne-larere-stjal-designerstol-2183116.html#.T3s5NzEaN34
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Sånn går det også, når de består av sysselsatte som trenger "noe å gjøre på dagtid"..... NAV er håpløst..... Snakk om å generaliserer...Om det er slik det er så finnes det ingen hederlige bransjer igjen i verden. Sykeleiere: http://www.nrk.no/ny...tfold/1.7779411 Bankansatt: http://dittoslo.no/n...roner-1.6683438 Postansatt: http://www.aftenpost...ml#.T3s5ETEaN34 Lærere: http://www.fvn.no/ma...ml#.T3s5NzEaN34 Dårlig sammenligning #3. Det er en viss forskjell på å stjele penger, telefoner og stoler og å utlevere sensitiv informasjon om klienter. Blir man bestjålet, så har man forsikring , man kan derimot ikke - like lett skaffe seg ett nytt personnummer "bare" fordi en kriminell ansatt hos nav , har lekket dette ut til andre medsammensvorne .. Har sagt det før og sier det igjen, NAV synest å være en vernet bedrift, en mer udugelig bransje skal man lete lenge etter..
Himmel og hav Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10098073 http://www.sagat.no/sak&article=31045 http://www.sivilombudsmannen.no/skole/52-skolen-informerte-medelever-om-en-elevs-utoeving-av-vold-mot-en-laerer-og-senere-utvisning-spoersmaal-om-brudd-paa-taushetspliktbestemmelser-article893-218.html Bedre?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Jeg kjenner jeg blir helt matt jeg... Snakk om å skjære alle over en kam. Nok et eksempel på at nav-ansatte er fritt vilt og det bare er å slenge drit så fort man har mulighet. Illojale ansatte finnes i alle bransjer og er ikke noe unikt med nav. Jobber selv i nav og er så lei av all negativ omtale. Jeg føler at uansett hvor mye vi jobber og står på så blir det aldri bra nok. Nå har jeg jobbet lørdag og til kl 19 både i går og i dag for at folk skal få sykepenger før påske. Men det eneste jeg har fått igjen er kjeft og negative tilbakeldinger. Ikke EN hyggelig telefon har jeg hatt i dag. Når jeg dro hjem fra jobb i dag så tenkte jeg at jeg skal begynne å se meg om etter en annen jobb. Jada, nav har mye å ta tak i - men hver eneste dag så er det flere tusen mennesker som får utbetalt de stønadene de faktisk skal ha. Hver eneste dag så er det mange nav-ansatte som gjør sitt ytterste for at DU skal få det du har rett på. Har det noen gang slått dere som stadig må rakke ned på nav-ansatte at vi faktiske er mennesker vi som jobber der? At noen av oss jobber i nav fordi vi ønsker å hjelpe mennesker? Hva hadde det gjort med DEG om du hver dag fikk høre at du var inkompetent og jobbet i en vernet bedrift?
bitthen Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Blir lei jeg også.. Det er legitimt og helt greit å rakke ned på nav ansatte.. Råtne epler er det over alt, i alle yrker. Vi gjør mye viktig og bra arbeid i nav selv om det ennå er mye som ennå ikke er på plass. Men det har jo med systemet å gjøre, ikke den enkelte ansatte. Å generalisere og forenkle på den måten som mange gjør med å si noe så ubegrunnet at det er de ansatte som er en egen særlig rase uten kompetanse som ikke evner noen ting sier vel mer om intelligensen til vedkommende enn noe annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå