Gå til innhold

klageinnlegg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

mammaen min er å bor hos oss siden jeg snart skal føde og hun bor på andre siden av landet og vil gjerne få det med seg. det er jo greit, men hun er så i veien. hun roter i alle skuffer og tar hele stua. og har kjøpt inn masse øl, som hun lar stå åpne i kjøleskapet, ekkelt!!! hun maser på at jeg må ut å gå for at fødselen skal skje snart, men her har det snødd og vært iskaldt og jeg er i uke 40 med bekkenløsning så er ikke det deiligste å ut å gå tur. hvertfall ikke i minusgrader når jeg ikke har jakker som passer. godteri kjøper hun også inn som bare det, chips og brus i alle skap. åpner alle melkene vi har for å ha en skvett i kaffen. å så deilig det var å få ut litt sinne. angrer så sykt på at jeg lot henne komme. vaskemaskin gikk før ca to ganger i uka, nå går den hver dag. hva er det hun vasker hele tiden?? glass og kopper står over hele leiligheten.

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Tror nok jeg hadde bedt henne sjerpe seg og ta litt ansvar for egen oppførsel, greit nok hun har fått lov til å komme å bo hos dere til fødsele, men det burde da være mulig å ta noe hensyn til dere som faktisk eier/bor der!

Tror nok jeg hadde forlangt bedring fra hennes sin side, eller så kunne hun pakket sammen og reist hjem, eller tatt inn på hotell.

Skrevet

Det er akkurat derfor jeg liker å si, venner er den familie du har valgt selv. Kjenner meg igjen i det du sier. Har en søster som har 2 unger og jeg 3. Vi bor langt unna hverandre. Når vi er hos dem rydder vi etter oss ved frokost, lunch og middag (ellers blir det stående i timesvis). Men hun kan aldri svare når vi prøver å foreslå middag, da sitter hun som oftes og halv sover. Så feriene våre blir veldig dyre, fordi alle 5 må ut å spise middag nesten hver dag. Mens når hun er hos oss, sover hun hele tiden, så vi tar oss av barna hennes, hun rydder aldri etter seg og ungene. Hjelper ikke med matlaging eller handling men forlanger at det skal stå mat på bordet hver dag. For hun er skikkelig gnien. De har alltid hatt bedre råd men klager slik på økonomi fordi de helst vil betale 10000 ekstra på lånet hver mnd, for å bli fortere ferdig. Skulle gjerne sett ansiktet hennes om jeg sendte hun og ungene sine på gatekjøkken når de var hos oss, slik hun gjør med oss. Så vi er mange i samme båt ser jeg, mitt råd er å svelge en kamel og danse godt når hun drar. Det gjør alltid jeg. Har tatt dette opp med min søster men enkelte eier ikke selvinnsikt og man kan ikke oppdra voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...