Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Rhodos, Kreta... Hvor varmt er det vanligvis da? Er det nødvendig å pakke ned langbukse og genser?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Veldig varmt. Det har jeg skjønt, men på kveldene og morgningene da? Holder det med t-shorter, shorts og kjoler? HI
Gjest AnneS Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Jeg var på Rhodos for noen år siden i juli, og det var rundt/over 40 grader på dagene. Sier seg selv at det ikke var veldig kaldt på kveldene/nettene da Vi hadde hvertfall ikke bruk for varmere klær, men hadde bukse og genser fra reisen nedover da.
Himmel og hav Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Jeg har vært på Rhodos i juli flere ganger og har aldri hatt på meg noe varmere enn t-skjorte. Det er varmt om dagen og lunka om natta. Det eneste langermede jeg har hatt med meg de siste gangene er den genseren jeg hadde da jeg dro fra Norge i 8 grader og regn.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Det skader vel ikke å ha en langbukse og en cardigan med seg Trenger jo det på flyet uansett, for å overleve overgangen fra 40 grader til kulde på flyet Men jeg skulle ikke tatt flere enn dei nevnte. Trenger du, så kjøper du der borte.
År og dag Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Dersom du har unger med kan det være lurt med tynn langermet genser som solbeskyttelse. Til tross for hyppig smurning med solfaktor er det greit å ha mulighet til å la huden få litt solfri. Vi var på Kreta i fjor i juli, varmt hele døgnet, men ikke for varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå