Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Noen som husker henne? Kom over et bilde på facebook, og jeg fikk en skikkelig dårlig følelse. Har selv en datter på snart 1 år, og jeg kan rett og slett ikke sette meg inn i hvor jævlig det må være å miste henne. Når vi er i utlandet kommer jeg til å følge henne med haukeøyne når jeg ikke holder henne i hånden eller har henne på armen.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Så lenge en ikke er like IDIOT som foreldrene hennes som forlot barna ALENE på et hotellrom så går det nok bra
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Ja husker henne, og tenker i blandt på henne. Hvor er hun....
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Husker henne godt! Husker også jeg var i England året etter hun forsvant. Da stod det folk på flyplassen i London og delte ut flyers med bilde av henne og det stod "look into my eye" (hun hadde/har jo sånn spesiell pupill)
Netti*** Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Jeg tror fortsatt det er foreldrene som er skyldig. Slik det er i 98 prosent av slike saker.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Jeg også tror det, men hvor har de gjort av liket?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Bare det at foreldrene så det som forsvarlig å la henne være igjen på hotellrommet uten tilsyn sier sitt om dem som foreldre mener jeg. Kunne aldri latt ungene mine bli igjen uten tilsyn på det viset! Jeg er ingen hønemor, men jeg går ikke til postkassa om ungene ligger inne i huset vårt og sover en gang, er ikke snakk om langt til postkassa, men du er jo aldri 100% sikker likevel. Er stygt redd det er foreldrene som står bak at hun er borte. Antaglig har de vel klart å ta livet hennes uten å mene det, og handlet i panikk.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 De har jo uttalt at ho var et krevende barn ...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Herregud så dømmende dere er! Jeg tror de er uskyldige....tenk hvor mye tid og ressurser de har brukt for å lete etter henne. Om hun var et krevende barn...jaja, men det har jo ikke noen relevans isåfall. Alle barn er krevende til tider. Mulig det var litt vel dristig å la barna sove på hotellrommet alene, men de sjekket ofte, og trodde vel ikke at noe slikt kunne skje. De vil nok alltid føle skyld for sine synder. Men å ikke kunne gå til postkassa mens barna sover inne er langt over min grense for HYSTERI! Så det så...;-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #10 Skrevet 3. april 2012 Jeg er også overbevist om at det er foreldrene som har gjort det. Ingen oppegående foreldre lar ungen sin ligge å sove Så langt unna i et så befolket området.... De er leger, de har garantert fora hu med noe så hu ikke skulle våkne, og har beregnet dosen helt feil...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 Er nok foreldrene, men hvor er liket? I havet?
Flate pupper Skrevet 3. april 2012 #12 Skrevet 3. april 2012 Fikk også den på FB og sendte den videre. Tror ikke det er foreldrene som har gjort det - hvorfor i all verden skulle de gjøre det når de var på ferie?? Og det å ikke å gå til postkassen når ungene ligger inne og sover er jo nesten nevrotisk, synes jeg.
2 hjertegull :) Skrevet 3. april 2012 #13 Skrevet 3. april 2012 Kommer helt an på hvor postkassa er det, og hvordan man bor, så kom ikke med hysterikortet! Snakk om å være j*vlig dømmende da! Om ikke noen skulle finne på å gå inn i huset mens man er borte, så er det mange andre ting som kan skje..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #14 Skrevet 3. april 2012 Meg som ikke vil gå til postkassa her. Dere er flinke til å påstå ting når dere ikke kjenner til beliggenheten her Postkassa tar det da 2 minutter å gå hver vei, man ser ikke hverken huset eller den veien man kjører inn på gardstunet når man går til/er ved postkassa, og folk her bor tett + at samboeren har noen små tvilsomme "venner" (venner av familien hans, ikke hans venner egentlig) som bare går inn til folk uten grunn og uten å si ifra at de kommer eller bakerpå/ringerpå før de kommer inn i huset. Og ting kan skje foruten at det har med uvelkommene som dukker opp i huset, ungen kan jo knekke koden og komme seg ut av sprinkelsenga når som helst (er i "typisk" alder for dette nå) liker ikke at han skal falle ut av senga og slå seg uten at vi kan være der for å trøste når det skulle skje (den delen har med morsfølelsen/hjertet å gjøre da.. hehe)
Flate pupper Skrevet 3. april 2012 #15 Skrevet 3. april 2012 Meg som ikke vil gå til postkassa her. Dere er flinke til å påstå ting når dere ikke kjenner til beliggenheten her Postkassa tar det da 2 minutter å gå hver vei, man ser ikke hverken huset eller den veien man kjører inn på gardstunet når man går til/er ved postkassa, og folk her bor tett + at samboeren har noen små tvilsomme "venner" (venner av familien hans, ikke hans venner egentlig) som bare går inn til folk uten grunn og uten å si ifra at de kommer eller bakerpå/ringerpå før de kommer inn i huset. Og ting kan skje foruten at det har med uvelkommene som dukker opp i huset, ungen kan jo knekke koden og komme seg ut av sprinkelsenga når som helst (er i "typisk" alder for dette nå) liker ikke at han skal falle ut av senga og slå seg uten at vi kan være der for å trøste når det skulle skje (den delen har med morsfølelsen/hjertet å gjøre da.. hehe) Hvis det er du som begynte å skrive om postkassa over her så skrev du faktisk "er ikke snakk om langt til postkassa". I lys av den opplysende bisetningen din så føler jeg meg rett og slett ikke spesielt fordømmende i mitt forrige innlegg. Nå kommer du jo med et helt annet bilde av den postkassa og diverse andre omstendigheter som du ikke opplyste om tidligere.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #16 Skrevet 3. april 2012 Jeg skal ikke komme med noen spekulasjoner. . Men, jeg forstår ikke hvordan ett menneske kan klare å klatre ut og inn ett vindu med ett barn ved at hotell hvor det er fullt av folk i nærheten uten at noen har sett det. Det var jo ikke akkurat slik at vinduet var vent ut mot en bakgate
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #17 Skrevet 3. april 2012 Meg som ikke vil gå til postkassa her. Dere er flinke til å påstå ting når dere ikke kjenner til beliggenheten her Postkassa tar det da 2 minutter å gå hver vei, man ser ikke hverken huset eller den veien man kjører inn på gardstunet når man går til/er ved postkassa, og folk her bor tett + at samboeren har noen små tvilsomme "venner" (venner av familien hans, ikke hans venner egentlig) som bare går inn til folk uten grunn og uten å si ifra at de kommer eller bakerpå/ringerpå før de kommer inn i huset. Og ting kan skje foruten at det har med uvelkommene som dukker opp i huset, ungen kan jo knekke koden og komme seg ut av sprinkelsenga når som helst (er i "typisk" alder for dette nå) liker ikke at han skal falle ut av senga og slå seg uten at vi kan være der for å trøste når det skulle skje (den delen har med morsfølelsen/hjertet å gjøre da.. hehe) Hvis det er du som begynte å skrive om postkassa over her så skrev du faktisk "er ikke snakk om langt til postkassa". I lys av den opplysende bisetningen din så føler jeg meg rett og slett ikke spesielt fordømmende i mitt forrige innlegg. Nå kommer du jo med et helt annet bilde av den postkassa og diverse andre omstendigheter som du ikke opplyste om tidligere. Hehe, tengte ikke helt på den delen jeg Ble nok feil ordlegging først.. Men synes ikke 2 minutter er så langt/stort, er jo en rask tur egentlig, men har gått til postkassa en gang mens ungen sov inne, og ble så stressa at jeg spurtet hjemover igjen. Men syntes det skulle bli litt vel å legge ut 20 opplysninger ang en postkasse tur. Uansett, så ville jeg virkerlig ikke forlatt ungen min på den måten de foreldrene gjorde, synes virkerlig ikke noe om at de lar ungen være igjen på hotellet mens de går ut og spiser, hjelper ikke at de gikk på rommet for å sjekke av og til heller, det tar jo ikke så lang tid for noen å gå inn på rommet og ut igjen med ungen dems. Men siden de slev mener de varansvarlige, så vil jo spm om dem automatisk komme opp.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #18 Skrevet 3. april 2012 Jeg skal ikke komme med noen spekulasjoner. . Men, jeg forstår ikke hvordan ett menneske kan klare å klatre ut og inn ett vindu med ett barn ved at hotell hvor det er fullt av folk i nærheten uten at noen har sett det. Det var jo ikke akkurat slik at vinduet var vent ut mot en bakgate Og hvorfor er man så himmla sikker på at persjonen har klatret i vinduet? Om foreldrene ikke er de skyldige, ville jeg nok heller vurdert de som jobbet på hotellet den aktuelle vakten, de har jo tilgang til rommene på hotellet, og kjenner alle kriker og kroker på hotellet.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. april 2012 #19 Skrevet 3. april 2012 Jeg synes hvertfall det er rimelig spesielt å dope ungene sine med sovemedisiner, for så å selv gå ut og spise og drikke alkohol på en restaurant et stykke unna- og det atpåtil på et fremmed sted i et fremmed land...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #20 Skrevet 3. april 2012 På wikipedia stod det at det var en dame som hadde sett en mann gå og bære på et barn rett utenfor leilighetene. Om hun var neddopet så er det jo ikke rart at hun ikke skrek, for hun damen sa at det ikke virket mistenkelig. Hotellet fikk visst også mye pes pga planløsningen. Det var så åpent rundt leilighetene, så hvem som helst kunne gå rett inn på området. Og noe annet som jeg syns er mistenkelig, er at han vennen som gikk for å sjekke de, kun stod utenfor vinduet for å høre om det var noe gråt. Foreldrene gikk inn..... Jeg leste også en artikkel der en spaner hadde sett madelaine i usa, hun var med i en gruppe med barn som ble styrt av pedofile eller noe sånt, ubeskrivelig ekkelt! Jeg blir i hvert fall ikke overrasket om hun plutselig dukker opp om noen år, som et par andre har....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå