Gå til innhold

Hvilke planer har dere for påsken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det full relax da jeg har jobb nesten hele påsken, gleder meg til lønna i mai kommer for da blir vel tilleggene for og ha vært på jobb utbetalt!!:-))

Videoannonse
Annonse
Gjest vinterbrud
Skrevet

Her var planen å gå på tivoli,men den planen er lagt på is inntil været bedrer seg.

Ellers er det å lage snøhule,snømann,leke med 8 åringen i snøen og ellers kose oss hjemme.

Skrevet

Planen er å bli ferdig med de j#### rettebunkene såpass fort at det blir igjen en fridag eller to til å komme seg på før de neste bunkene seiler inn...

Skrevet

Her blir det rolige dager. Vi er litt slitne ale sammen etter mye sykdom denne vinteren. Mannen og jeg skal prøve å avlaste hverandre litt. I dag kommer en venninne med ungene sine over til lunsj, og i morgen har vi planlagt en lenger tur med grillings ol. På fredagen tar jeg med ungene og møter mammaen min, og så går vi på tivoli. På lørdagen skal mannen ta med barna på hytten til foreldrene. Det blir mest sannsynlig bare en dagstur, men om jeg er skikkelig heldig overnatter han med dem til søndagen. Ellers er søndagen og mandagen litt åpen. Vi har ett vennepar som også er hjemme, så kanskje vi kan finne på noe med dem en dag. Jeg skulle bare ønske det hadde vært varmere ute... Vi liker være ute, men er ikke så glad i det når det er iskaldt.

Skrevet

Skal jobbe...... Ellers ingen planer. Det er jo bare påske, og ikke noe stort på noen måte, annet enn at mange har fri og alt er stengt noen dager.

Skrevet

Er det rolige dager, Alva? ;)

Ja? Noe må vi jo finne på hver dag, ellers går ungene oppetter veggene, hehe... Kan ikke bare sitte inne og tegne, pusle, bake og glo på tv heller :P Men aktivitetene tar bare 2-4 timer, så er jo fortsatt mange timer igjen hjemme hver dag, og vi har rolige morgninger osv.

Skrevet

Her kunne mannen nettopp fortelle at han måtte jobbe med noe utendørs HELE torsdag og fredag! Så akkurat nå er jeg Ganske sur! Hva skjedde med å planlegge sammen? Når jeg tenker etter er dette ganske typisk i våre ferier. Mannen planlegger noe som må gjøres ute, så får jeg bare beskjed om at han blir opptatt. Dvs- jeg må ha ungene!

Jeg liker å planlegge ting, så hater å få slike beskjeder dagen før! Regnet med vi skulle bytte litt på barna og være endel ute. Men nå aner jeg virkelig ikke hva jeg skal finne på i morgen, og fredag! Det er meldt regn :( og alt er vell stengt? Og jeg sliter med bekkenet, så er begrenset hvor mye jeg kan stå og gå... Grrr!!!

Men vi har vært på en liten tur i helga som var, og på søndag skal vi møte endel andre og koke egg ute i en skog :)

Skrevet

Drar til Legoland idag og blir borte til tirsdag morgen! Gleder oss :)

Skrevet

Min plan er å bli frisk. Jeg spyr som en gris i dag. Håper det er over til vi skal spise påskesnop på lørdag.

Skrevet

Er det rolige dager, Alva? ;)

Ja? Noe må vi jo finne på hver dag, ellers går ungene oppetter veggene, hehe... Kan ikke bare sitte inne og tegne, pusle, bake og glo på tv heller :P Men aktivitetene tar bare 2-4 timer, så er jo fortsatt mange timer igjen hjemme hver dag, og vi har rolige morgninger osv.

Hehe, i mitt hode hører ikke "rolig" og "tivoli" sammen :P Men kos dere! :)

Skrevet

Vi skal prøve å kose oss mest mulig og male ei trapp ;)

Skrevet

Jeg jobbet til og med igår. så har jeg fri idag,lørdag og søndag. da har vi besøk av svigerfar med kone. mandag jobber jeg igjen. hva vi gjør disse dagene med fri vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...