Gå til innhold

Er dette en grunn til å slutte å hilse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på samling i barnehagen sammen med andre foreldre, og der var det ei jeg har snakka en del med før og vi har alltid hilst på hverandre.

Hun sto og forsynte seg med noe å drikke da jeg kom bort til bordet og skulle ta meg litt kaffe. Da helte hun ferdig i glasset sitt mens jeg sto ved siden av henne og ventet. Så smeller hun kaffekanna i bordet demonstrativt og bare ser på meg. Jeg smiler og sier takk skal du ha :) Hun går bare og setter seg igjen, og jeg tenkte at det var en merkelig oppførsel, men ikke noe mer enn det.

Møtte henne i dag ved levering, og da bare ser hun surt på meg og snur seg vekk igjen. Prøvde å få øyekontakt med henne flere ganger mens vi var i garderoben samtidig, men hun ignorerte meg.

Alvorlig talt, er dette normal oppførsel blant voksne folk?

Herregud... Folk er rare..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om det ikke har hendt noe annet, så høres dette rett og slett bare sært ut...

Men noen mennesker er dessverre ganske så sære av seg....

Skrevet

Hoho. Hadde det ikke vært barnehage hadde jeg trodd det var stemoren min! :P

Skrevet

Jeg ville spurt henne direkte om det er noe spesielt hun er sur for. Høres jo nesten sånn ut, kanskje hun har hørt et rykte om deg eller et eller annet som gjør at hun oppfører seg sånn.

Uansett virker det jo lite voksent..

Skrevet

Ja, det kan jo være noe annet, men hun har tidligere fortalt at hun har vært i konflikt med en tidligere sjef osv. Hun har en sterk personlighet og nøler ikke med å vise hva hun mener virker det som.

Skrevet

Ville ikke lest for mye inn i det - folk er forskjellige, og det kan hende at det er noe så banalt som at hun hadde mensen/hadde kranglet med gubben/fått ei parkeringsbot - trenger ikke å ha noe med deg å gjøre, bare at hun var generelt sur..

Skrevet

Høres sært ut, men må bare si at jeg ofte opplever at det går opp og ned om folk hilser i barnehagen. Synes det er rart når foreldre jeg ofte snakker med plutselig ikke hilser, men tror det kommer av at det er mange på slike tilstelninger og man ikke alltid får tid til eller har oversikt over hvem man har hilst på. Tror jeg gjør det samme selv utenmening. Men dette høres jo verre ut, hvis hun sendte blikk og var demonstrativ..

Skrevet

Jeg synes du overtolker henne totalt. Høres ut som hun har hatt en dårlig dag eller to, og det er jo lov.

Tro ikke at alt dreier seg rundt deg, du er ikke verdens navle.

Skrevet

Syns du bare skal begynne å snakke med henne om helt vanlige ting. Og hvis hun da er frekk så må du jo spørre henne om hun har et problem med deg. Er jo tydelig hun har hørt noe eller noe som har gjort henne sint..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...