Gå til innhold

begynne å handle inn alt?


englespire

Anbefalte innlegg

er det noen som har begynt å handle inn allerede?

Jeg er helt syk etter å begynne å handle inn bittesmå plagg, vogn, seng og alt annet vi kommer til å trenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare handla gravidbelte til meg selv. Har et par tepper på lur som jeg har strikka for lenge sia. Var meininga å gi de bort, men når jeg brukte så lang tid på de så bestemte jeg meg for å beholde de selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt å handle inn noe enda.... Men gleder meg til å begynne. Men jeg venter nok i en del måneder til... vil ikke begynne å kjøpe inn noe for tidlig.... Er liksom bare en sperre jeg har der... aner ikke helt hvorfor, men er vel litt pga tenk om noe skulle gå galt osv... Sist, når jeg gikk gravid med datteren min handlet jeg ikke inn noe før en mnd før termin. Hadde sett oss ut vogn, men kjøpte den ikke før etter ho var født.... Hva gjør dere andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist begynte jeg å handle tidlig, og det var grusomt da det gikk galt...

men jeg lærte tydeligvis ikke noe av det for jeg er like gal etter å handle inn tidlig denne gangen...

Har holdt meg i skinnet til nå, men har rett og slett måttet ligge unna butikker....

Kommer nok til å begynne å handle inn så fort vi kommer over den magiske grensen, men skal prøve å vente til det nærmer seg med de store tingene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smughandlet gravideklær til meg selv en stund.. Jeg innviet gravidbukse i går, fantastisk å slippe presset mot nedre del av magen!

 

Ellers har jeg vært på Rudo og hentet kataloger over barnevogner. Viktig å holde seg orientert :P

 

Barneutstyr har jeg ikke turt å kjøpe enda. Når jeg er over i 2. Tri kanskje det løsner litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hadde vel tenkt å vente litt. Men har kommet over en butikk som har 50% avslag på bilstoler. Hadde en liten plan om å kjøpe av søster'n, men hu rakk å selge det før jeg fikk fortalt at vi skal ha. Men ska nok få overta endel etter hu ellers:-) men tenker at 50% er såpass mye at det bare er å slå til, så få vi heller selge det at om det ikke skulle gå bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta på ny vogn her om dagen ;)

Greit å sjekke ut og drømme litt .

 

Kjøpt gravidbukse da magen trengte mer plass ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to nydelige strikkadresser i går, de var på 50 og 60%, så måtte bare slå til!! ;) De er egentlig ganske dyre så. Ellers venter jeg nok litt med å kjøpe de store tingene. Håper på å få kjøpt brukt tvillingvogn hos en bekjent om hun ikke har solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke noe enda, men det blir vel litt små plagg etterhvert som det blir offesielt. Vi har mye fra før av og siden vi har en fra før av som blir 4 år når den lille kommer :) Men vogna skal nok fornyes og muligens barnesete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg dro å kjøpte smikke som stod "mum and dad <3 me" og to lestepar som står "mum <3 me" og "dad <3 me"..... :)

 

Det va veldig merkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt et stellebord som vi skal ha i 2 etg. Et sånn uten badekar. Vil ha et oppe slik at jeg slipper å gå ned i 1 etg hver natt når babyen våkner på natten :)

Jeg har også kjøpt en uro og insektsnett til vogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt ulltøy på halv pris :) var på vei til å kjøpe reima dress på salg til barnets andre vinter...men da tok jeg meg i nakkeskinnet og kom frem til at det kunne jeg kjøpe på salget neste år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt ullbodyer på salg :)

 

I går hadde jeg en raptus på eBay.. En angelsound Doppler er på vei i posten ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...