Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #1 Skrevet 3. april 2012 Hei Vi har ei lita jente på 5 mnd og 3 uker og hun er syk. Hun hadde ca 39 i feber. Jeg ga henne febernedsettende og hun hadde ca 37,9 nettopp da jeg målte. Hun er litt slapp, hoster litt, veldig tett i nesen og hals, pustevansker i natt når hun sov pga masse slim og snørr og våknet heletiden pga det. Jeg har vært syk og er det litt enda. Tror at det er jeg som smittet henne. Jeg ammer enda så hun skal jo egentlig være ganske immun da men... Hva hadde dere gjort? Ringt til lege nå eller ventet og sett det litt ann?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Jeg har gitt henne litt saltoppløsning i nesen siden hun var så tett. Det hjalp ikke så mye. Jeg har prøvd å få ut snørret med en sånn snørrsuger men snuppa mi blir helt hysterisk hver gang jeg prøver å suge ut snørret... hi
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Jeg syns ikke det er noe å dra til legen med. Legg noen bøker under hode enden på sengen slik at hun puster lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå