Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Når det kommer opp et bilde på wallen min som det står mannen min har trykt liker på for 13 timer siden, kan det likevel være noe han har gjort for lenge siden, eller er alltid denne type info korrekt? Han prøvde seg først på at han ikke har trykt og at face må ha "gjort det for han". Så håna jeg unnskyldningen hans og så kom han til å si "da må jeg ha trykt på det for lenge siden". Siden jeg har fått det opp på min wall, regner jeg med alle våre felles venner også har fått opp hendelsen. Noen som vet? Jeg suger med pc og fb!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Når det kommer opp et bilde på wallen min som det står mannen min har trykt liker på for 13 timer siden, kan det likevel være noe han har gjort for lenge siden, eller er alltid denne type info korrekt? Han prøvde seg først på at han ikke har trykt og at face må ha "gjort det for han". Så håna jeg unnskyldningen hans og så kom han til å si "da må jeg ha trykt på det for lenge siden". Siden jeg har fått det opp på min wall, regner jeg med alle våre felles venner også har fått opp hendelsen. Noen som vet? Jeg suger med pc og fb! Lite sannsynlig at det er lenge siden han har trykket. Pleier ihvertfall å stemme, de greiene der
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Har aldri opplevd noe feil med tidsregninga der, så antar den er ganske korrekt....? Hva "liker" han, da? *nyskjerrig*
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Når det kommer opp et bilde på wallen min som det står mannen min har trykt liker på for 13 timer siden, kan det likevel være noe han har gjort for lenge siden, eller er alltid denne type info korrekt? Han prøvde seg først på at han ikke har trykt og at face må ha "gjort det for han". Så håna jeg unnskyldningen hans og så kom han til å si "da må jeg ha trykt på det for lenge siden". Siden jeg har fått det opp på min wall, regner jeg med alle våre felles venner også har fått opp hendelsen. Noen som vet? Jeg suger med pc og fb! face gjør ikke det for han nei. han må ha gjort det selv..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Var det jeg tenkte ja. Det gjelder et bilde av et freakshow av en glamourmodell, med påmalte svarte bryn og flere har kommentert "and" osv. under bildet. Ligger naken og knipser bildet med mobil mens hun liksom febrilsk prøver å få dekt brystvortene. La oss bare si at det ikke var særlig flatterende og pent, bildet er av en karakter av det ekstremt overdrevne. Poenget er at han har sittet et utall ganger og sagt at han synes den type jenter er fæle. Og nå kommer han opp med syltynne unnskyldninger. Vi er snart 30 år og jeg skjemmes av at han har trykt liker, for alle våre felles venner ser vel det der nå. Jeg blir forbanna over den tafatte opptredenen etterpå, med tåpelige unnskyldninger og løgner om at fb gjør jobben for han. Og for å ha sagt det, jeg er ikke sjalu på henne, hun kunne lett ha fått seg jobb som freakshow på sirkus. Jeg blir forbannet på den tafatte måten han svarte meg på. Nå gikk han bare å la seg uten å se på meg engang. Kanskje han skal ronke litt HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 hahah ja kanskje han skal nappe litt i løken han ble nok flau
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Akk så barnslig de kan være.. Får vel vente litt før jeg legger meg jeg da.. *fnis* HI
Puppen og lillemor Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Kan være virus da.. Er en del sånne videoer som sprer seg uten at man nødvendigvis har likt det.. :/ Ærleg ville latt tvilen komme han til gode jeg..
It's all about me Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Det hender ofte at jeg får opp bilder på wall'en min som det er lenge siden jeg har trykket liker på eller kommentert. Da er det en ny som har trykket på det og det vises på min vegg igjen. Så det er ikke umulig at det er lenge sidne han har trykket på det, men en tynn unnskyldning er det. Uansett synes jeg ikke det er noe big deal at han har trykket på et bilde av rar dame. Så hun skikkelig jævlig ut kan det like så godt ha vært et ironisk Liker også. Vanskelig å si da jeg ikke hang helt med på beskrivelsen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå