Gå til innhold

Vektoppgang!!


tre håpefulle

Anbefalte innlegg

Hvordan ligger dere an?? Jeg er 23 uker og har lagt på meg syv kilo. Føler det er et par kilo mer enn jeg hadde planer om til nå. I mine to andre svangerskap la jeg på meg mest på med i siste trimester.. Skulle jo være så restriktiv med godterier og skulle ikke fråtse i mat. Har kanskje ikke helt holdt meg til mine forehåndsbestemte regler.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes ikke du skal bekymre deg :) 7 kilo er ikke så ille :)

skulle ønske jeg var i din situasjon. jeg er 34 uker og noen dager, og har bare gått opp 2, og sliter med næring, samtidig som ungen er liten. kos deg :) nå er det lov å legge på seg litt :) det renner av igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, tenkte å lage et innlegg - i natt (!) gikk jeg opp 0,6 kg, skjønner ikke at det er mulig?!? Nå har jeg gått opp nesten 11 kg, er i 27. uke. Er egentlig veldig lei meg for det med vekta. Første baby. Går turer og noterer det jeg spiser, så jeg ikke skal spise mye, og det gjør jeg ikke heller. Så hvor alle kg kommer fra, synes jeg er vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På`n_igjen!: Ja er nok ikke greit å være i din situasjon nei. Håper du blir tett oppfulgt og får den hjelpen du trenger til å få i deg nok næring! =D

Mulig syv kilo i uke 23 ikke er så ille, selv om det er over gjennomsnitten. Men de renner ikke av meg etterpå, desverre. Dette er tredjemann. Nummer to la jeg på meg 20kg, og kun åtte av de forsvant, de andre 12 kiloene måtte jeg kjempe nedover,og var nesten i mål når jeg nå ble gravid igjen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...