Gå til innhold

når de fine ordene stopper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sier aldri fine ting til meg mer. han sender ikke søte meldinger om at han tenker på meg.

jeg gjør det med han og han gjorde det med meg.

nå blir jeg bare skuffet. gang på gang.

jeg vet at jeg er et kravstort menneske. at jeg trenger mye tilbakemeldinger for ikke å bli trist. det er mitt problem. ikke hans. samtidig så har jeg det bedre alene, for da blir jeg ikke så skuffet hele tiden. men jeg kan jo ikke leve alene hele livet bare fordi jeg ikke takler når forelskelsen går over til kjærlighet.

men jeg takler det ikke. ikke litt en gang.

det er litt sånn at følelsene mine for han blir ødelagt også, for det blir mer skuffelse en glede.

men han er verdens beste mann. han er det.

jeg trenger ikke tilbakemeldinger fra andre en han. men han virker leiseg han også. kanskje fordi han merker at jeg er det så ofte.

er det normalt at man er sånn i når forelskelsen går over? hvordan bli glad igjen og stole på det vi har?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det tror jeg er helt normalt. Har gått gjennom endel mailer jeg har sendt med mannen for noen år siden, hvor jeg etterspør de gode samtalene (mailer vi sendte når vi var på jobb altså, lettere å skrive istedenfor å prate syns jeg)... Som jeg leser de mailene nå, etter noen år, så ser jeg at det han egentlig sier er at han er ikke noe mindre glad i meg, han elsker meg ikke noe mindre, men han er så trygg på det vi har at han ikke føler det behovet lenger...

Jeg savner det jeg og innimellom, men jeg har lært meg å spørre jeg :) "Idag vil jeg at du skal si noe pent til meg..." Ikke fordi jeg må tvinge han eller han ikke vil, men rett og slett fordi han er mann :)

Og ja, det er som du sier, når forelskelsen går over til kjærlighet, det er da det ikke blir sånn stormende rosenrødt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...