Gå til innhold

Noen andre som har/har hatt alvorlig syk mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, og synes min rolle er så vanskelig. Vi har tre barn som jeg er redd skal miste faren sin, jeg skal være hans støtte, men samtidig er jeg redd og lei meg. Er sliten av å vente på prøvesvar, sliten av at positive tegn snur og blir negative. Sliten av å ha konstant angst for at fremtiden bare blir meg og barna. Selv nå, som ting ser mer positivt ut, er frykten for at det skal snu så stor at jeg ikke klarer å være helt glad. Det fordi det siste året har vært utrolig frem og tilbake. Noen som har erfaring og kan gi meg noen gode råd om hvordan takle det på en bra måte for meg og de rundt meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring, så kan ikke gi deg råd. Men gir deg en stor klem! Det er en av mine største frykter, og jeg beundrer dem som kan støtte partneren sin gjennom slike tider.

Skrevet

Huff, stakkars deg. Jeg har også en syk mann, men heldigvis ikke så alvorlig at jeg risikerer å miste han. Vi har en gutt på 21 mndr og jeg har to mndr igjen til fødsel. Mannen min har vært innlagt på sykehuset i 4,5 uker nå, hvor jeg har vært "alenemamma". Det har vært en tøff periode med mye sprikende og varierende informasjon og beskjeder. Jeg synes det er veldig tøft å ikke vite hva jeg har å forholde meg til.

Mitt beste tips, som kanskje er enklere sagt enn gjort: ta en dag av gangen Lev i nuet og ikke ha så mye fokus på morgendagen. Vi får ikke gjort noe fra eller til allikevel.

Sender deg en stor oppmuntringsklem!

Skrevet

Ikke jeg, men har ei venninne og kjenner ei annen som har. Beundrer pågangsmotet.

Vi kan aldri være trygge, Ei lita ulykke kan forandre mye.

Vil sende deg en klem (skulle ønske den kunne hjelpe)

Men kan du ikke høre med lege/sykehus el, om der fins andre som er lik din situasjon. som du kan kontakte? Eller om der allerde er en slags kontakt gruppe å melde seg inn i?

Skrevet

Takk for klem! Opplever også sprikende eller manglende informasjon. Tar en dag av gangen, men sliter med å ikke kunne tenke fremover. Det ble ikke påskeferie i år, det ble sykehus...Blir det sommerferie... Datteren vår har snart bursdag, hun lurer om pappa kommer. Jeg vet jo ikke :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...