Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Kommer an på ungen. Helt uaktuelt å ta min 2-åring til syden, men kjenner til 2-åringer som det sikkert hadde fungert med.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Joda, men tror jeg hadde blitt litt ensom inne på hotellrommet når barnet hadde sovnet klokka 7-8 på kvelden.
1-2-3 <3 Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Tror det hadde blitt ensomt også synes jeg det er litt ekkelt å være helt alene med henne i utlandet om noe skulle skje meg..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Joda, men tror jeg hadde blitt litt ensom inne på hotellrommet når barnet hadde sovnet klokka 7-8 på kvelden. Kunne jeg fint gjort! Ikke hadde det blitt ensomt på noe hotellrom kl 19-20 heller. Vi har reist mye med barn, og for oss fungerer det utmerket å endre litt på søvnvanene når vi er på tur. De små tar gjerne en lenger/en ekstra dupp på dagen, det er varmt og ofte høy aktivitet med bøtte og spade i sanden eller i vannkanten :-) Har selv pleid å ha med en god vogn slik at snupp har sovnet i den, både på dagtid og på kvelden.. Blir sjelden veldig sent. Man legger jo gjerne opp dagene/turen ut ifra at man har med en liten sjef som gjerne våkner før fugla har stått opp, i tillegg til at lange dager utendørs (i sola) gjør både liten og stor sliten. Litt off topic over her ser jeg, ble ivrig! Summa summarum: god tur!!
År og dag Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Ja, det tror jeg, men bare en uke. Men ville helst hatt selskap.
FrøkenSprøken Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Nei, det ville jeg ikke. Jeg er for redd for at noe skal skje, at jeg skal bli syk eller lignende, og ikke ha noen til å hjelpe meg. Tenk om du blir matforgiftet og havner på sykehus? Eller brekker beinet? Hysterisk? Jeg? Kanskje... Men jeg hadde ikke klart å slappe av på turen, og hadde derfor holdt meg hjemme Men om det er uforsvarlig? Nei, det er det nok ikke God tur!
Vogndilla Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 Kommer veldig ann på barnet. Første: NEI! Mellomste: ja.
Tigerpote Skrevet 3. april 2012 #13 Skrevet 3. april 2012 Jeg hadde nok gjort det, selv om barnet mitt er av den meget akive/ville typen Vi gjorde det da vi var et par, og vi hadde hendene fulle selv om vi var to. Jeg venter barn nummer to og gleder meg til han blir såpass stor at jeg kan ta med meg begge to til Tyrkia. Jeg velger da å reise til et turiststed utenom sesongen, og der jeg "kjenner" noen. Jeg kjenner ingen veldig godt, men de vet hvem jeg er og kan sikkert hjelpe meg om jeg skulle ha behov for det. Det mest stressende er reisen, når vi først kommer fram vil det nok gå greit Vi var ute med toåringen til sent på kveld; ferie er ferie og rutiner kan vi ha hjemme i Norge. Planen var at hun skulle sovne i vogna, men det gjorde hun altså ikke... Men det gikk veldig fint likevel. HVIS du må sitte på hotellrommet/leiligheten (anbefaler leilighet), så kan du jo kose deg med en bok og en øl for eksempel og bare slappe av Velg et barnevennlig og sentralt leilighetshotell uten mye støy er min anbefaling God tur om du velger å reise!
Tigerpote Skrevet 3. april 2012 #14 Skrevet 3. april 2012 ...og noe av det beste med å reise til Syden er jo at du slipper middagslaging, klesvask, husvask, store innkjøp, jobb, osv, og dere kan bare VÆRE
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. april 2012 #15 Skrevet 3. april 2012 Ja, det hadde jeg gjort. Kunne dratt med begge barna mine alene også.
kaktusen Skrevet 3. april 2012 #16 Skrevet 3. april 2012 Ja Tenk så koselig Og du kommer til og være så uthvilt når du kommer hjem igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå