b_a_b_y_ Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Har hatt et par tråder her inne tidligere om at jeg uventet var blitt gravid med nr 3 og med en mann som ikke var klar for mer enn to barn. Hadde mange runder med meg selv med å vurdere abort. Var på tidlig UL også. I dag var vi på rutineultralyd og jaggu fikk vi ikke beskjed om at det var to søte små i magen min. Er rett å slett i sjokk, pga tidlig UL hvor det ble stadfestet kun en, var jo dette min siste bekymring idag!
Mammaigjen<3 Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Gratulerer! Dobbel glede opplevde selv for 15 år siden at de så et barn på tidlig ul og to senere. De er konfirmanter i år<3 <3
JenteOgGutterMamma! Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Hei og GRATULERE med 2 små mirakler i magen!!! :) Husker at du hadde endel bekymringer og jeg var nok en av dei som ba deg ikke ta abort! Det er veldig godt å se at du beholdt babyen...babyene...Det er jo dobbelt glede!!! Masse lykke til og kooz deg og nyt svangerskapet! God Påskeklem!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Vet du, jeg skjønner det kan være et stort sjokk, men for en glede det kommer til å bli Håper mannen din godtar alt bedre nå, og så håper jeg at du får gledet deg, ha gode følelser og nyte svangerskapet!
b_a_b_y_ Skrevet 3. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2012 Takk for gratulasjonene! Selv sitter jeg her med blandede følelser, hadde helt klare meninger på at 3 barn var nok og ender nå opp med 4, det snur det meste på hodet syns jeg Tvillinger er egentlig bare koselig, men kunne gjerne heller ha kommet på forrige graviditet Vi har jo egentlig vært ganske forberedt på tvillinger alltid, da vi det er mange tvillinger i familiene våre. Men denne gangen var det jo ikke et tema, da jeg hadde fått stadfestet i uke 8 at det var bare 1. Men det viser vel bare hvordan vi ikke klarer å styre alt. Ang min mann har han roet seg, men nok ikke kommet dit at han har godtatt det enda nei. Men i går ble ting brått snudd på hodet til ham også. Virker nesten som det har gått den positive veien. Han er av natur en person som må ha kontroll på alt, forberede alt og undersøke alt. I går sa han at nå har han funnet ut at det bare var å legge om kursen og ikke ha forventningene til at alt kunne planlegges for det så han nå ikke gikk. Nå var det bare å ta en dag om gangen og gjøre det beste ut av det. Tror faktisk han på alle fronter kan få et bedre liv om han begynner å tenke slik. Er nesten litt glad for at de ikke så det på første UL. Da hadde det av mange grunner vært større sjanse for en abort og da hadde jeg måttet levd med at tvillingene mine aldri fikk vokse opp. Nå, med skrekkblandet fryd, kan jeg heller (etter hvert) glede meg over den skjønne gaven med tvillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå