Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 han vet ikke at han skal få egg av meg, men jeg ønsker å være litt søt tenkte og putte oppi sjokolade som han liker og kanskje et blad. han pleier og like pondus, men har alltid nyeste utgaven. så noen som vet om et blad med sammetype humor? også et kort. noe mer? kanskje noe sex aktig, men jeg vet ikke hva.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 hva me ein rettele bøtt-pløgg? (uttales på toten-språk)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Er han en mann som liker "søte" kort og annet dill i kortene? Det er ikke min. Han ville satt pris på snop han liker og et løfte om at han skal få sove så lenge han vil 1. påskedag.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Er han en mann som liker "søte" kort og annet dill i kortene? Det er ikke min. Han ville satt pris på snop han liker og et løfte om at han skal få sove så lenge han vil 1. påskedag. jeg tror han er mer glad i masse godteri en søte kort. kanskje det er søtt nok i seg selv å lage påskeegg til han. men han blir glad for søte kort også, for han leser dem når jeg ikke ser på.. hehe
Rosepus™ Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Her er "biler" posen med hvert år. Verdens mest solgte bil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå