Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Flere med samme humor, ser jeg.. Hadde akkurat samme gode oppskrift!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Ikke noe med humor å gjøre da Synes det blir tåpelig å betale masse penger for å skifte 4 dekk på en personbil. De fleste damer klarer å gjøre det selv, oppskrift finnes på google, youtube og Statens vegvesen.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Å leie hjelp til Å legge om dekk pÅ en personbil er bortkasta penger. Her skifter vi dekk i garasjen, gitt, 8 digre og tunge dekk, gudskjelov pÅ aluminiumsfelg, men likevel. Vi har to biler med breie dekk pÅ 18" felg, men leie hjelp til Å legge dem om? Nei, ærlig talt, det tar ca 20-30 minutter Å skifte pÅ en bil og da tar vi det med ro.
anonym91 Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 bettaler noen for det ? er mannen min som gjør det her i huset, men kunne lett gjort det selv om jeg ikke hadde hvert gravid med bekkenløysning. spør noen du kjenner om du ikkje kan det selv. tar ca 30 min
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Jeg lurer på hva de som ikke vil lære seg å skifte dekk på bilen gjør hvis de punkterer langs veien i ødemarka uten mobildekning jeg... venter på passerende bil som kaaanskje stopper?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 Jeg betalte 300 kr da jeg byttet til vinterdekk og 400 kr nå. Det synes jeg er vel brukte penger! Har sett noen reklamere med 250 kr. Det var utenfor Oslo, så det er sikkert litt prisforskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå