Gå til innhold

Gjør dette meg til en lat og uengasjert mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på jobb klokken tolv i dag og jeg og jenta mi som akkurat har fylt to stod opp klokken 06.30.

Hun har fremdeles et stort behov for å sove om dagen og sover som regel et par timer. Hun har akkurat vært syk og sovet inne hos oss i samme seng, det gjør at jeg sover litt dårlig.

Hun pleier å sove i 10.30-11.00 tiden og i dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å legge henne 10.00 fordi jeg ville sove en time før pappaen kom hjem og jeg måtte dra på jobb. Hun sovnet med en gang da jeg la henne klokken 10 og sov i to timer, men var naturlig nok litt trøtt på kvelden.

Jeg har jo litt dårlig samvittighet siden jeg "kastet" bort en time på å være sammen med henne før jeg dro, men jeg var sååå trøtt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På ingen måte :-) og jenta hadde ikke sovnet om hun ikke var trøtt . Jenta de syntes sikkert det var deilig å ta en lur med mamma :-)

Skrevet

Hun var tydeligvis også sliten.

Tid har dere masse av, dere kan være sammen i mårra!

God påske

Gjest Visten
Skrevet

Føler du deg som en lat og uengasjert mamma?

Min mamma sa at jeg skulle sove når jeg kunne og ikke ha dårlig samvittighet - det samme gjelder sikkert deg ;)

Skrevet

Eh, nei, herregud. Hvor kommer en sånn tanke fra?

Skrevet

Jøjemeg, ikke rart mange mødre sliter med samvittigheten om dette er nok til at samvittighetstrollet jager deg ;)

Nei, du er ikke en dårlig mor fordi dere valgte å sove i formiddag!

Skrevet

Mente bare fordi hun har ikke behov for å sove klokken ti, og jeg prøvde å legge henne tidlig bare fordi jeg ville sove litt...

HI

Skrevet

Mente bare fordi hun har ikke behov for å sove klokken ti, og jeg prøvde å legge henne tidlig bare fordi jeg ville sove litt...

HI

Du skal bare være glad for at du fikk den ekstra timen med søvn :) Heldige jenta som får være sammen med mammaen sin så lenge om dagen! Og som får sovne sammen med deg også ;)

Skrevet

?? Håper du tuller nå ?? Ellers må du ha fryktelig dårlig tillit til deg selv som mor !!!

Skrevet

har alltid hørt "såv når babyen såver" hvorfor kan man ikkje det når barna er eldre ? godt for mor og barn og hvile litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...