Gå til innhold

Jeg gir opp snart :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å gråter nå!

Har prøvd å få gnisten tilbake i forholdet og vært søt mot han i hele dag osv. og tok opp kylling som jeg skulle lage når han kom hjem i kveld.

Han dro på skyting for 4 timer siden og sendte han meld. nå om han kom hjem snart. Spurte også hvor han var. Da fikk jeg beskjed om at han var på gatekjøkken og spiste, men var nok mer sulten når han kom hjem. Sa bare til han at det er ikke noe vits for han er aldri sulten etter han har spist kebab så jeg kasta kyllingen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var klar over at du hadde tint opp kylling til han kom tilbake fra skyting?

Skrevet

Jepp. Det var han klar over

Skrevet

visste han at du skulle lage mat til han som var klar når han kom hjem.

Om han visste det før han valgte å kjøpe seg mat så har du all rett til å bli sint men om han ikke hadde noen anelse er det jo ikke så rart at han kjøpte seg middag.

å kaste kyllingen var vel å ta litt i, den kunne jo bli brukt en annen dag. Men jeg skjønner at du var frustrert og da gjør man til tider slike ting.

Skrevet

Og det tar mer enn en dag med å være sukkersøt for å få gnisten tilbake i forholdet...

Det tar masse arbeid og tid for å få det til

Skrevet

Men begynner å tro han ikke har følelser for meg mer for det er mer enn bare middagen. Den bare toppa det. Jeg er livredd for at han ikke har mer følelser

Skrevet

#6 her. jeg ser at svaret mitt virker litt kvasst, or det er ikke meningen.

har dere pratet sammen om dette? er han villig til å jobbe for forholdet han også? man er desverre avhengig av å ville det begge to... håper for din skyld at dere kommer dere gjennom dette, bare husk at kommunikasjon og respekt er viktig.

alle forhold har opp- og nedturer, kanskje en opptur er rett rundt hjørne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...