Gå til innhold

Flere som ikke har symtomer ?


Kaja_07

Anbefalte innlegg

Jeg har enda ingen symtomer. Litt ømme bryster kanskje - og litt murringer i magen... Ellers ingenting som gjør at jeg føler meg gravid. Er jo tidlig enda, tenker at jeg skal være glad så lenge formen er bra. Men blir jo litt bekymret også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! kjenner etter, men er jo uke 5, kjenner litt sånn "riving" i magen, litt sånn gangsperr light! :) blir jo småredd med en gang jeg ikke kjenner noe...kjente litt i puppene her om dagen, ingenting i går eller dag :/

 

Men de sier jo det svinger litt, gleder meg til UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha tidlig ul? Jeg har ikke legetime før om 2 uker, men skal be om tidlig ul da. Har hatt en MA tidligere, så regner med å få det. Da jeg gikk gravid med et dødt foster var jeg kjempe dårlig, så sånn sett er det kanskje et godt tegn at jeg ikke har mer symtomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! kjenner etter, men er jo uke 5, kjenner litt sånn "riving" i magen, litt sånn gangsperr light! :) blir jo småredd med en gang jeg ikke kjenner noe...kjente litt i puppene her om dagen, ingenting i går eller dag :/

 

Men de sier jo det svinger litt, gleder meg til UL!

 

Det kommer om en ukes tid;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Nostalgia!:) Merket jeg var litt mer trett og idag, hvilt litt og greier! sist jeg var gravid med gojenta mi var jeg stuptrett :P Småuggen i morres, egentlig greit kjenne de tegnene... de er velkomne de :)

 

Skal på tidlig UL uke 7 Kaja 07, det er pga IVF :) ja du får og helt sikkert det pga det du har gjennomgått! forstår deg godt at du vil ha det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye symptomer, men har den sviende følelsen i underlivet som jeg får rett før mensen kommer(noen som vet hva dette kommer av?) , mer utflod, endel luft i magen(spesielt på kveldstid), og er oppe å tisser en gang på natten! Kjenner av og til noen drag med kvalme/hodepine . 5+3 idag, så kommer vell mer etterhvert! 20 dager til UL, ååå la tiden gå FORT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Ikke mange symptomer her heller.. Hadde litt verk i ett bryst her om dagen, var litt kvalm en dag før jeg fant ut at jeg var gravid og litt stikking nedentil. Ellers er formen superflott :) Så man lurer jo litt på om kroppen spiller deg ett puss noen ganger :P Tok den tredje testen i dag og de blir helt klart sterkere for hver dag som går :D Tror egentlig ikke det har gått helt opp for meg enda at jeg faktisk er gravid. Tør ikke tro helt på det. Så venter meg en kraftig reaksjon om ikke så lenge :P

Nårtid bestiller dere time hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt stikkinger i magen, og en enda mindre selskapsblære enn vanlig - springer på do hele tiden.

Og er konstant sulten! Hvis ikke kvalmen kommer snart, kommer jeg til å trille, he-he :-)

Har snakket med legen på telefonen, siden det var umulig å få time før påske, og han skulle sende henvisning ang. tidlig ul. Er det slik at alle som har hatt ivf får ul rundt uke 7?

Jordmor har jeg også snakket, med, fikk time i uke 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de pleier ha UL i uke 7 ved ivf utålmodig-11. Det må du bare få, vi er utsatt for div siden det er ivf + det er jo ok for deg å se om det er 2 eller 3 der, regner ikke med 1 hehe :D stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...