charnelle Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Har dere noen opplevelser der fra jobb som vitner om at du har fått en dårligere behandling fordi du er gravid?
MrsMilla Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 I forrige jobben min gikk alt krutte godt til den dagen jeg fortalte jeg var gravid. to dager etterpå ville sjefen min plutselig ha en medarbeidersamtale med meg der jeg fikk veldig mye pepper for alt jeg gjorde - som hadde vært veldig bra rett før......... Fikk ikke noe lønnsøkning som de andre, og vikaren som de satte inn (en mann med mindre erfaring og som ikke gjorde jobben bedre enn meg) fikk plutselig jobben min. Vet om utrolig mange veldig like historier fra egen vennekrets - risikosport for karrieren å få barn, og det er heller ikke lov. Men gjøres allikevel.
MrsMilla Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 I forrige jobben min gikk alt krutte godt til den dagen jeg fortalte jeg var gravid. to dager etterpå ville sjefen min plutselig ha en medarbeidersamtale med meg der jeg fikk veldig mye pepper for alt jeg gjorde - som hadde vært veldig bra rett før......... Fikk ikke noe lønnsøkning som de andre, og vikaren som de satte inn (en mann med mindre erfaring og som ikke gjorde jobben bedre enn meg) fikk plutselig jobben min. Vet om utrolig mange veldig like historier fra egen vennekrets - risikosport for karrieren å få barn, og det er heller ikke lov. Men gjøres allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå