Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Vi tenker på dra på hoppeloppeland (i Lillestrøm) en dag i påsken med treåringen vår, men jeg har aldri vært der før.. Noen som kan fortelle litt om hva det er å gjøre der? og om det passer for en treåring? Takker for svar:-)
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 har vært på hoppeloppeland/Leos lekeland med unger fra halvannet år og oppover. Alle finner på noe å gjøre! Er mange morsomme aktiviteter der, sklie, labyrint+++ Jeg liker best lekelandet på Grini næringspark, men det er jo litt unna Lillestrøm da..
Gjest Kira med en av hver Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 har vært på hoppeloppeland/Leos lekeland med unger fra halvannet år og oppover. Alle finner på noe å gjøre! Er mange morsomme aktiviteter der, sklie, labyrint+++ Jeg liker best lekelandet på Grini næringspark, men det er jo litt unna Lillestrøm da.. Akkurat samme erfaringen har jeg, dvs at det er morsomt for barn fra ca 1,5 år og oppover. Datteren min på 2,5 år var i en bursdag på lekelandet i Grini næringspark for to uker siden, og det var umulig å få henne med seg hjem Vi har også vært på lekeland i Drammen, men har dessverre ingen erfaring fra Lillestrøm. Uansett, så er nok de fleste lekeland ganske så like tror jeg.
2 store = 2 små Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Vi har vært på hoppeloppeland i Lillestrøm med barna siden de var mindre enn 3. Det er flott der. De har et eget lekeområde for de minste. I tillegg kan du bli med barnet når han/hun sklir, hopper på trampoline, klatrer, sykler, leker med baller osv. Det er lov å ta med egen mat, men man kan også få kjøpt mat og drikke der. I påsken er det nok veldig mye mer folk og støy der enn på en hverdag. Det er fint på Grini også, men ikke bedre enn på Lillestrøm i den forstand at jeg ville kjørt helt dit hvis du bor nærmere Lillestrøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå