Gå til innhold

Søvn mot slutten av svangerskapet

Anbefalte innlegg

Gjest Lilu87
Skrevet

Jeg sover elendig, og døgnrytmen er helt på jordet nå. I natt sovnet jeg ikke før 06.30!

Lurer på hva dere andre tenker om døgnrytmen nå, er det verdt å kjempe for å ha en vanlig døgnrytme eller bør jeg bare sove når jeg får sove...? Er førstegangs og sykemeldt uansett, så er ingenting i veien for at jeg kan sove akkurat når det passer meg.

Hvordan gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg hadde det sånn sist.... Og jobbet turnus... Sov når du kan, for når babyen kommer er døgnrytmen ødelagt for en stund uansett:-) Bedre å sove om dagen og være uthvilt, enn å gå rundt som en zombie:-)

Skrevet

Jeg sover også veldig lite på natta. er oppe minst 7-10 ganger på do... våkner jo hver gang jeg snur meg.... Jordmor sier at jeg må sove når jeg kan for å ikke bli for sliten. Hjelper ikke så mye når jeg er en person som egentlig aldri har fått til å sove på dagen, men jeg prøver hvertfall å få lagt meg ned på sofaen å slappa av en gang eller to i løpet av dagen, så er det bare en bonus hvis øynene siger litt igjen av og til:)

Skrevet

Jeg har alltid slitt med søvnen mot slutten. Siste måneden egentlig, har alltid gått over tiden, så har vært i permisjon uansett.

Du bør bare prøve å sove når du kan, hvil deg rett og slett. Ikke kjemp for en døgnrytme som uansnett kommer til å bli ødelagt når den lille kommer ;)

Hehe...

Det viktgste er at du får hvile.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...