Gjest Lilu87 Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Jeg sover elendig, og døgnrytmen er helt på jordet nå. I natt sovnet jeg ikke før 06.30! Lurer på hva dere andre tenker om døgnrytmen nå, er det verdt å kjempe for å ha en vanlig døgnrytme eller bør jeg bare sove når jeg får sove...? Er førstegangs og sykemeldt uansett, så er ingenting i veien for at jeg kan sove akkurat når det passer meg. Hvordan gjør dere andre?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Husker jeg hadde det sånn sist.... Og jobbet turnus... Sov når du kan, for når babyen kommer er døgnrytmen ødelagt for en stund uansett:-) Bedre å sove om dagen og være uthvilt, enn å gå rundt som en zombie:-)
Marit 27 Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Jeg sover også veldig lite på natta. er oppe minst 7-10 ganger på do... våkner jo hver gang jeg snur meg.... Jordmor sier at jeg må sove når jeg kan for å ikke bli for sliten. Hjelper ikke så mye når jeg er en person som egentlig aldri har fått til å sove på dagen, men jeg prøver hvertfall å få lagt meg ned på sofaen å slappa av en gang eller to i løpet av dagen, så er det bare en bonus hvis øynene siger litt igjen av og til:)
Leirha Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Jeg har alltid slitt med søvnen mot slutten. Siste måneden egentlig, har alltid gått over tiden, så har vært i permisjon uansett. Du bør bare prøve å sove når du kan, hvil deg rett og slett. Ikke kjemp for en døgnrytme som uansnett kommer til å bli ødelagt når den lille kommer Hehe... Det viktgste er at du får hvile.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå