Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Ingen i familien kan passe, men hvor kan jeg skaffe en barnevakt på så kort varsel midt i påsken???
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 skal sjekke ut med venniner og barnevaktsentralen her jeg bor!! Takk for tipset
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Klarte du ikke komme på venninner selv?? Det er forresten ingenting som heter barnevaktsentralen.. det var nok en spøk... Ikke den skarpeste kniven i skuffa du, skjønner jeg..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Men det er noe som heter Barnevaktformidlingen. Om du skulle bo i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Barnevaktsentralen la ned i 2011 så det har vært en barnevaktsentral en gang..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Klarte du ikke komme på venninner selv?? Det er forresten ingenting som heter barnevaktsentralen.. det var nok en spøk... Ikke den skarpeste kniven i skuffa du, skjønner jeg.. Det er akkurat sånne som deg som ødelegger gleden ved forum, du som absolutt må vri kommentarer over til noe personlig og kritiserende. Håper virkelig ikke du oppfører deg på samme måte ovenfor dine barn og familie for hver lille ting de sier som ikke alltid er like gjennomtenkt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Klarte du ikke komme på venninner selv?? Det er forresten ingenting som heter barnevaktsentralen.. det var nok en spøk... Ikke den skarpeste kniven i skuffa du, skjønner jeg.. Når det gjelder barnevakt så er jeg ikke oppegående nei, jeg bruker familie når jeg skal jobbe ellers så er jeg sammen med barna mine. Nå må jeg bruke familien i forbindelse med påske, planleggingsdager og noen kveldsvakter så jeg vil helst ikke bruke dem når jeg skal på et sosialt arrangement. Det er veldig viktig for noen at jeg møter opp så derfor prøver jeg, men jeg vet faktisk ikke hvor jeg kan henvende meg derfor spør jeg her. Venninner tenkte jeg ikke på, visste ikke at det var så vanlig og en formidlingstjeneste visste jeg ikke at eksisterte. Setter veldig stor pris på at du med ditt superbe intellekt er tilstede her inne for å veilede og informere oss mindre begavede. Det har vært en sann ære at du har delt ditt intellekt med noen som meg. Til alle dere andre, TAKK for råd og støtte Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå