Gå til innhold

Noen som har forslag til utdrikningslag her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal være utdrikningslag for en veninne av meg og jeg lurer på om det er noen som har forslag til aktiviteter her? Og så om det er noen som kan si litt om hvordan hele dagen gikk for seg. Er det normalt å skjenke bruden på dagtid eller kun kvelden? Hvem betaler hva og hva er normalt å betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spa

Bartender kurs

Poledance

Synge i studio (spille inn på cd)

Div små aktiviteter som er morsomme, selge ting, drite bruden litt ut rett og slett:)

Skrevet

Kommer veldig an på venninnen din synes jeg.

Personlig HATER jeg å for eks kle meg ut og gjøre sånne "drite meg ut" ting, så det hadde jeg faktisk ikke satt pris på hvis den som arrangerte hadde funnet på det til meg. Men kan jo være du har en venninne som liker sånt:)

Er hun sporty? Teambuilding? Strikkhopp? Dans? Fotosession i studio? Sminkekurs? Bli ny dag?

Har vært i andre utdrikningsslag, alt fra badeland til Mac Donalds, til helgetur:)

Poenget mitt er vel; ta hensyn til hvem venninnen din er, og legg det opp deretter. Hør med de som skal være med hva som kan være aktuelt å betale. (Jo billigere det er jo større sjanse for at fler blir med).

Skrevet

jeg skal arrangere utdrikningslag til sommeren og skal ha sånn sportsaktivitet og fotoshoot med henne. Bryggegrilling skal vi også ha...har gjort sånn at jeg ordner mat for hele dagen, og drikke fram til middag så må de ha drikke for kvelden selv. Snakket med flere og vi skal ta ca 7-800kr per pers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...