Gå til innhold

Mistenker at jeg har ME eller noe lignende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Total mangel på energi. Hvis jeg har muligheten vil jeg bare sove. Irritert. Lei meg, nedstemt trist, trøstespiser ol. Ser ingen glede i livet, tenker sånn 80 % av tide., selv om jeg har flotte barn, god jobb, mann, venner og hele pakka.

Jeg har brukt medisiner for depresjon , men det hjalp ikke ! Ble kanskje litt mer stabil psykisk, men like enegiløs. Har hatt noen traumatiske opplevelser i livet, men disse er ganske bearbeidet...

Jeg vil å gjerne ha noe og brenne for, synes det er flaut å si at barna ikke gir meg noe energi, jeg er tappet :-(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, kanskje høre om noen har noen gode råd, har det på samme måte ?

Skrevet

Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, kanskje høre om noen har noen gode råd, har det på samme måte ?

Skrevet

Har du sjekket stoffskiftet ditt?

Skrevet

Høres mer ut som en depresjon det der. Man blir sliten og energiløs av det også.

Har du sjekket stoffskiftet, vitaminlagrene osv ?

Skrevet

Ser ingen glede i livet, trøstespiser osv. har da ingenting med sykdommen ME å gjøre.

Tror veldig mange setter diagnosen ME på seg selv for tiden.

Veldig dumt det der.

Googler du ME så ser du at du ikke har det.

Googler du depresjon så ser du at du har det.

Skrevet

Dette høres definitivt mye mer ut som depresjon enn ME, ja. ME har veldig mange andre symptomer enn utmattelse som man må ha for å få diagnosen.

Skrevet

Skal sjekke stoffskiftet ! Ser at symptomene stemmer veldig. Har bruk antidepresive - uten effekt ....Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...